Inlägg från: Nemia noj |Visa alla inlägg
  • Nemia noj

Retrovagntråden 14

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    Nemia noj skrev 2009-02-03 19:09:10 följande:
    ftp.jpg" alt="" />
    Nee den går tydligen inte, men de finns bild i galleriet.
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

Jag ville inte tycka att dom var solblekta utan mer solkiga (om ni förstår) men det första jag fick höra av sambon när jag kom hem med den var, " har du betala för den där solblekta gammla skorven"
    Men jämför man med fotskyddet som e vinrött så e sufletten gansa solkig.

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

Det e mörkrosa invändigt med små små blommor i massor och sen större blommor hit o dit, påminner om exklusiven men inte samma mönster.

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    jagäraf skrev 2009-02-03 19:53:16 följande:
    Nemia, nu är du ute och cyklar igen Den blå Briovagnen är jättefin men absolut ingen Comfort. Ingen aning om vad modellen heter och jag tror nästan att den är nyare än början av 90-talet. Vågar knappt skriva för nu kommer väl nån och rättar mig direkt
    Ja jag kom på de efter jag skrev de, TROR dom heter flex va?????
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    Veladis skrev 2009-02-03 19:55:39 följande:
    Den blå briovagnen, är inte det en Brio Nettie eller Flex?
    Ahh kanske ska läsa tillbaka innan jag svarar  ja jag tänkte/skrev fel, eller jag tänkte på flex men skrev comfort
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

SÅ slutsattsen blev då en NETTI.. Någon som vet årsmodell. så kan jag uppdatera bloggen i morgo eller nått.

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

Så här sover vår minsting 1½år just nu, hon har åkt på typ influensan och vägrar sova någon annan stanns än mammas famn, men jag kom på iden med Gondolens liggdel, bredvid min sänghalva på golvet, då kan jag ligga med en hand hos henne hela natten OCH hon sover

3 barn.. 4 Änglar...
Svar på tråden Retrovagntråden 14