Inlägg från: Nemia noj |Visa alla inlägg
  • Nemia noj

Retrovagntråden 14

För oss blir det bara minstingen som åker med. Jag gillar inte bilresor, och allra hellst inte med trötta, utåkade barn i bilen som gråter, grälar och skriker en skit varm sommardag. Nee tack skona mig.

Vi har den turen att morfar och farfar gärna ställer upp.  

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

Just ja min minting fyller 2 i slutet av Juli.

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

Oj då kan man ju ta Gotland - Öland båten, har aldrig åkt den.

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

Ni e ju fler från Sthlm kan ni inte samåka?

Fast jag har för mog att Oasis inte heller har kortet? Va e de med er sthlm:are ni kan väll inte åka Tbana och barnvagn  hela livet  

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

Har träffa Oasis, Jag af, Sara och Veladis. Sambon har väl träffa BW har jag för mig.

Oj listan börjar bli lång. Min tjej har ju inte så mycket att välja på ännu än att åka vagn när mamma säger så

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

Jag avböjer att samåka bil eller buss, jag avskyr att åka överhuvud taget och kör ALLTID själv. Så vi åker eget.

Vandrar hem låter bra, det finns så många härbärjen, vandrarhem och boende i sverige som e så mysiga. Brukar man ta med egna sängkläder och så är det frukost på morgonen. (Brukar vara iaf)

Vi hyrde rum på billigare hotell i danmark, (jag gjorde) men min sambo och hans kompis fick låna duchen och vistas på rummet fram till 24 på kvällen och efter 06 på morgonen. Och vi gav bara 250 kr, då fick vi frukost på sängen SÅÅÅ  himmla mysigt.

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    Tessax skrev 2009-02-13 23:34:53 följande:
    Hrm hrm... Nemia noj skrev 2009-02-13 22:35:08 följande:
    sorry Oskyldig inte e ja gravid o inte ammar jag.. hmm va ska jag då skylla på p-staven?
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

OT.. Men är det någon här inne som rider o håller på med pollar? Vet att nyfiken gul gör de, men fler? Jag ska köpa (har köpt) bomlös sadel, men de e inga stigläder till, fungerar vanliga?

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    Nemia noj skrev 2009-02-14 15:19:09 följande:
    OT.. Men är det någon här inne som rider o håller på med pollar? Vet att nyfiken gul gör de, men fler? Jag ska köpa (har köpt) bomlös sadel, men de e inga stigläder till, fungerar vanliga?
    Får inga svar i hästtråden, dom verkar mottligt intresserade av nykommlingar därför jag fråga här
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    Tessax skrev 2009-02-14 15:22:30 följande:
    Jag har häst men har tyvärr ingen erfarenhet av det.Nemia noj skrev 2009-02-14 15:19:09 följande:
    Boothwalker skrev 2009-02-14 15:51:11 följande:
    Kan du inte pröva. Fast det är kanske bara krångligt om man försöker få det att funka och det inte gör det...
    Ja jag får nog pröva mig fram, sett på blocket på en del bomlösa och dom verkar ha vanligt. Skulle vara så mycket bättre om de funka.
    Får ju inte hem sadeln förrens nästa vecka så får fundera tills dess.
    3 barn.. 4 Änglar...
Svar på tråden Retrovagntråden 14