Retrovagntråden 14

Peter om Madde av en konstig anledning skulle sitta bakom dig o läsa oxå, kan du hälsa att hon ska med oxå Ju fler gotlänningar desto bättre. (JAPP det bestämmer jag
)
Nee de ska vara Ford Mustang från 64 eller 67-68.. Har haft en från 71 men den fick gå vidare till min kusin efter länge stillaståendes.
Mor o far hade även 2 innan, kan tänka mig att dom var från 69 och möjligt 65-66..
71 an var en ford mustang grande.
Skulle även kunna tänka mig en folkabubbla gärna från 70 talet. Men allt innan beateln är intresse för mig. Älskat wv. Även en folka buss (den med v front) från 60 talet. Som finns med förtält och picknick inredd.
Dock inga gammlingar på vår gård,
de står typ en wv buss caravelle från 90 som e den äldsta..
Nej förlåt nu ljög jag, vi har mördarsnigeln oxå. En wv pickup från 80 talet nått.
Annars e de
Golf 94
Saab 96
Saab 98
Saab 01
det var en familj hos oss för ett par år sedan, dom behövde en tvillingvagn (typ sitty eller nått). Och kika på min emmaljunga vet ej va dom heter men typ då dubbel softy. Dom behövde en som hade GOTT om plats för en längre unge. Jag tänkte ju längre ja lite lång vuxen 2-3 åring. NEJ dom skulle ha en 1 åring och en 5 åring.. .FEM.. hmm hur som haver, han fick inte plats så det blev inget köp.. (Konstigt... )
Min 5 åring sluta åka vagn vid 2- 3 års åldern.
Vår minsting Novah är 1 ½ ca, och hon sover från o till i emmaljunga Gondolen som står i vårt sovrum, mest när hon e sjuk och vaknar stup i kvarten eller så, (hon har förkylningsastma) och kan sluta andas ibland, så när hon e förkyld vill jag vara hos henne på natten, då får hon sova i gondolen i vårt rum, annars sover hon i eget rum.
Men hon e ganska liten av sig inte alls som mellan systern.
Novah sprängde 10 kgs vallen nu förra månaden och vid samma ålder på Naomi så vägde Naomi lite över 13 kg.
Novah har ca 80 i kläder en del 74. Så hon ligger väll mellan 74 och 80 i längd.
Men hon har ganska gott om plats i gondolen. Är iaf 3-4 kanske 5 cm till övers både vid huvudet och fötterna när hon ligger i den.
Tänka att den 18 mars fyller mellan tjejen 3 år.. Då e det alltså 3 år sen jag låg på bb för andra gången och klämde ut en klump på 4040 gram
(o fler barn ska de bli om jag o sambon får bestämma) om typ 2-3 år Måste ju ha något att lägga i skrytvagnarna. Sen får man väl bli korkad och ränna runt med REBORN dockan i vagn