Inlägg från: Nemia noj |Visa alla inlägg
  • Nemia noj

Retrovagntråden 14

Ursäkta den obäddade sänge halva familjen har åkt på någon envis förkylning, med ont i kroppen o huvet och nyser o snörvlar. sååååå jobbigt.

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

Idag åkte min gröna Igloo och Noublesse. Nu e jag nede i halvlek med vagnarna. Känns konstigt i den normalt fullproppade lokalen att det finns plats

Var på ÅVC idag och kika ned i skrotbingen, och där låg en Nouvelle i grå skai. NEJ TACK sa jag o gick

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    sarahl skrev 2009-02-04 14:35:23 följande:
    nä men den skall bli, den är hel och så, men prickig av mögel på vissa ställen... tyvärr.
    var dom från där?

din Viking är nog samma år som min fast min e blek lila.
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    sarahl skrev 2009-02-04 14:44:07 följande:
    nä, men du har väl ingen viking?Nemia noj skrev 2009-02-04 14:42:05 följande:
    jo fick en igår ju, skrev jag här tidigare i tråden efter jag fick brio duon och nettin.
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

Min viking som jag fick igår.
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    Misery skrev 2009-02-04 14:51:16 följande:
    sarahl jag tror inte d e en viking utan en cargo...
    äumm va e då skillnaden?
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

Ahhhhhh, vi skulle åka och hämta en ny häst i morgon, men nu sitter jag och mellan tjejern med kräksjuka. Skrikandes Bara HOPPAS inte fler i familjen blir sjuka. E såååå himla roligt.. NOT..

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    Morgana skrev 2009-02-05 15:59:17 följande:
    åh tack för svaren!Vad gulliga ni är.Är såååå kär i den vagnen. Inte minsta lilla rostfläck dessutom. Min mor vet verkligen vad jag gillar Är även totalförälskad i min vinröda Brio, men där har far min fått byta ut ett par nitar mot rejäla skruvar, för helt plötsligt säckade den ihop på ena sidan. Tur jag hade hunnit över järnvägen
    Min uppfattning om NITAR och SKRUVAR är använd INTE skruvar med jänga, dom pajjar chassit/nithålet.
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    Morgana skrev 2009-02-05 16:35:51 följande:
    nemia: tack för tipset! Nu är det redan för sent för den vagnen, men skall tänka på det om jag behöver byta på den andra. Det var liksom liiiiite kris att få vagnen körduglig omedelbums
    känner ingen det där, därför jag vet
    3 barn.. 4 Änglar...
Svar på tråden Retrovagntråden 14