• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • villemina

Mmmmh... Varför kostar en Bee-suflett 499.- på kidzshop.se och bara 380.- på toddler.se???
    Gillar snabbheten hos Kidz, men tycker sufflan e dyr...

• Noiis
    villemina skrev 2009-03-09 22:09:17 följande:
    Mmmmh... Varför kostar en Bee-suflett 499.- på kidzshop.se och bara 380.- på toddler.se Gillar snabbheten hos Kidz, men tycker sufflan e dyr...
    för att kidz har uppdaterat priserna, den 1 mars ökade bugaboos produkter i pris. vissa butiker har ännu ej hunnit med att höja priset
  • gbg77

Hej
    Jag är på gång att köpa en Bee, har en cameleon idag men känner att det troligen räcker för oss med en Bee. Vi promenerar visserligen en del, men vi bor i Göteborg och promenaderna brukar oftast vara förknippad med staden och shopping så det är inte så jättemycket i skogen. Sonen är drygt 1 som ska använda den. Dottern på 3 har en zapp som hon åker i vid behov. Klarar man sig med endast en Bee?
    Har ni några tips på bra ställe att inhandla den på? Erbjudanden just nu eller liknande?
    Tack, Lina

• Liinda83
    Svar på #723
    Jag tycker att man klarar sig fint på bara Bee så länge man inte går mycket i terräng eller liknande.

Vi köpte våran för ett år sedan när sonen var 1½ och sedan dess har vi använt camen kanske 10 ggr så den bara står för tillfället, tycker bee är mycket bättre att köra med större barn eftersom camen blir så tungstyrd ju tyngre barnet blir.
    Nackdelen är ju att det är mindre plats i Bee, min snart 2½ åring kan inte ha suffletten uppe länge till innan huvudet tar i men sen är han ganska lång också.
  • Londonvibes

Jag har fått svar från Bugaboo angående sele och de ska skicka en ny som är längre om en månad för de har dem inte i lager just nu

• gbg77
    Svar på #724
    Tack för ditt svar. Kikar in till dig för jag ser en bugaboo bild i presentationen
  • bennysson
    Svar på #725
    fick också svar idag.. men fattar inte riktigt vad de menar. hoppas de skickar ett iaf :)
  • arkeologitjejen
    bennysson skrev 2009-03-10 12:19:29 följande:
    fick också svar idag.. men fattar inte riktigt vad de menar. hoppas de skickar ett iaf :)
    Vad skrev de då?

Själv har jag inte tagit mig för att skriva förrän idag. Tydligen har tråden blivit rensad eller något då epostadressen till Bugaboo försvunnit, men jag använde kontaktformuläret på deras hemsida. Hoppas att det funkar. Helt galet så liten selen är. Linnea bär fortfarande storlek 68 i kläder (ligger på -2kurvan hos bvc) och det är knappt så hon kan ha selen. Undrar hur de tänkt?

Skrev iallafall till dem och väntar på svar. Hur lång tid tog det för er att få svar?
    Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • bennysson
    arkeologitjejen skrev 2009-03-10 12:21:55 följande:
    Vad skrev de då?Själv har jag inte tagit mig för att skriva förrän idag. Tydligen har tråden blivit rensad eller något då epostadressen till Bugaboo försvunnit, men jag använde kontaktformuläret på deras hemsida. Hoppas att det funkar. Helt galet så liten selen är. Linnea bär fortfarande storlek 68 i kläder (ligger på -2kurvan hos bvc) och det är knappt så hon kan ha selen. Undrar hur de tänkt?Skrev iallafall till dem och väntar på svar. Hur lång tid tog det för er att få svar?
    det tog nog en eller två veckor.. de skrev att de inte finns i lager men ska finnas om en månad ca.

fick lite hjälp att tolka i den andra bugga-tråden och förmodligen så vill de att jag ska skriva igen om en månad då de fått in dem.

ja selet är litet. har du tagit ut det på "tvåan" där nere?
  • arkeologitjejen

Jo, då, jag har lagt ut selen vid benen ordentligt. Hon kan ju ha selen, det är bara att den redan är nästan på det yttersta, men det har väl med overallen att göra också. Antar att de inte tänkt på vinterkläder när de designade den.

Mamma till Linnea, född mars 2008.
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!