• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Pasadena

Vill verkligen inte starta det nya året och inlägg i den nya tråden med gnäl men jag måste
    Jag är så himla missnöjd med been Dottern sitter inte alls bra, kasar ner i vagnen (vi använder inte vagnens bälte eftersom hon sitter "fast" och blir tokig. Så vi har satt påett fristående bälte. Hon sitter bra i 1 minut, sen glider hon ner, benen hänger rakt ner utan stöd och lutningen i ryggstödet gör henne också så irriterad. Hon ville ju se allting så hon sitter konstant och armbågar sig framåt samtidigt som hon glider ner.

Vi har fått ärva en brio-sulky som hon sitter som en drottning i. Hon gillar den jättemycket. Från att ha gallskrikit så fort man satt henne i been, klättrar hon nu i brion själv

Tycler det är supertrist för been är verkligen så smidig och ltät att köra och tar knappt nån plats.

Har ni några tips? Vill inte göra mig av med vagnen än trots att sambon tjatar att vi ska sälja "skiten" omgående.

• Lobro

Hej!

Jag sällar mig oxå till denna tråd!
    Köpte min bee som jag bara älskar till sonen i Juli och nu får vi snart se hur den funkar till nyfödd då vi väntar en till kotte i början av April!!

Babynestet är faktiskt det enda jag köpt till nya bebben hitills och det är ju bara så sött och ser jättemysigt ut!
    Ska även köpa en till suflett så fort vi får veta könet

Hoppas alla haft ett trevligt nyår!

• Kajsan
    Lobro skrev 2009-01-01 14:24:10 följande:
    Hej! Jag sällar mig oxå till denna tråd! Köpte min bee som jag bara älskar till sonen i Juli och nu får vi snart se hur den funkar till nyfödd då vi väntar en till kotte i början av April!! Babynestet är faktiskt det enda jag köpt till nya bebben hitills och det är ju bara så sött och ser jättemysigt ut! Ska även köpa en till suflett så fort vi får veta könet Hoppas alla haft ett trevligt nyår!
    Snoppar och snioppor har samma färg även på bäbisar och de ligger sällan helt nakna i vagnen, ifall du tänkte på att matcha könet?
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Lobro

Kajsan skrev 2009-01-01 15:16:03 följande:

Snoppar och snioppor har samma färg även på bäbisar och de ligger sällan helt nakna i vagnen, ifall du tänkte på att matcha könet?
    Kanske ska vara lite tydligare då, Blir det en kille ska jag köpa en blå suflett, blir det en tjej ska jag köpa en rosa..
  • Kajsan
    Lobro skrev 2009-01-01 15:20:24 följande:
    Kajsan skrev 2009-01-01 15:16:03 följande: Kanske ska vara lite tydligare då, Blir det en kille ska jag köpa en blå suflett, blir det en tjej ska jag köpa en rosa..
    Jaha, ok, ja det kunde ju inte jag veta
    Jag klöpte den rosa innan jag visste könet, den blå tycker jag inte är snygg, och det hade inte ändrats på oavsett vad barnet jag hade i magen hade för könsorgan
    Men den rosa är supersnygg fast nu vill jag ha nya färger!
  • Kajsan

Det borde det vbäl vara dags för förresten? Nya färger? Nån som har koll på hur länge camen hade funnits när det började komma nyheter?

• Kajsan

Hur kan återförsäljarna gå ut med att det inte är bra för Bee att åka rulltrappa när det nu ligger en film upplagd på Bugaboos hemsida där bee åker just rulltrappa ? Fundersam

• bara lilla jag

ja det är lite tokigt att dom gör så!!

Men angående been och selen och så.. Min son var precis likadan han kännde sig låst i vagnen.. Så vi har helt enelt bara spänt fast sidobälterna runt magrn iställer rö att ha i armarna ochskå så har vi spännt åt dem så mkt det går får då kan han röra överkroppen ochluta sig framåt men ändå lägga sig ner om det blir jobbigt.. Det har funkat för oss även om man måste ha mer koll på dem då :)

• Lobro

Kajsan skrev 2009-01-01 16:48:08 följande:

Jaha, ok, ja det kunde ju inte jag veta Jag klöpte den rosa innan jag visste könet, den blå tycker jag inte är snygg, och det hade inte ändrats på oavsett vad barnet jag hade i magen hade för könsorgan Men den rosa är supersnygg fast nu vill jag ha nya färger!
    Ja alla är ju olika!
    Jag kommer iaf inte köra runt min pojk i en rosa vagn, sån är jag "tyvärr"
    Jag tycker den blå är jättefin, fick dock välja mellan gul och khaki när jag köpte vagnen då det inte fanns några andra färger inne, så det blev en khaki. Men det finns dåligt med färger, skulle vilja ha en grön eller lila!
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!