Bugaboo BEE tråden nr 2!!
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Sugen på BEE.....special pris i 08-omr.??
Vill verkligen inte starta det nya året och inlägg i den nya tråden med gnäl men jag måste
Jag är så himla missnöjd med been Dottern sitter inte alls bra, kasar ner i vagnen (vi använder inte vagnens bälte eftersom hon sitter "fast" och blir tokig. Så vi har satt påett fristående bälte. Hon sitter bra i 1 minut, sen glider hon ner, benen hänger rakt ner utan stöd och lutningen i ryggstödet gör henne också så irriterad. Hon ville ju se allting så hon sitter konstant och armbågar sig framåt samtidigt som hon glider ner.
Vi har fått ärva en brio-sulky som hon sitter som en drottning i. Hon gillar den jättemycket. Från att ha gallskrikit så fort man satt henne i been, klättrar hon nu i brion själv
Tycler det är supertrist för been är verkligen så smidig och ltät att köra och tar knappt nån plats.
Har ni några tips? Vill inte göra mig av med vagnen än trots att sambon tjatar att vi ska sälja "skiten" omgående.
Hej!
Jag sällar mig oxå till denna tråd!
Köpte min bee som jag bara älskar till sonen i Juli och nu får vi snart se hur den funkar till nyfödd då vi väntar en till kotte i början av April!!
Babynestet är faktiskt det enda jag köpt till nya bebben hitills och det är ju bara så sött och ser jättemysigt ut!
Ska även köpa en till suflett så fort vi får veta könet
Hoppas alla haft ett trevligt nyår!
Kajsan skrev 2009-01-01 15:16:03 följande:
Det borde det vbäl vara dags för förresten? Nya färger? Nån som har koll på hur länge camen hade funnits när det började komma nyheter?
Hur kan återförsäljarna gå ut med att det inte är bra för Bee att åka rulltrappa när det nu ligger en film upplagd på Bugaboos hemsida där bee åker just rulltrappa ?
ja det är lite tokigt att dom gör så!!
Men angående been och selen och så.. Min son var precis likadan han kännde sig låst i vagnen.. Så vi har helt enelt bara spänt fast sidobälterna runt magrn iställer rö att ha i armarna ochskå så har vi spännt åt dem så mkt det går får då kan han röra överkroppen ochluta sig framåt men ändå lägga sig ner om det blir jobbigt.. Det har funkat för oss även om man måste ha mer koll på dem då :)
Kajsan skrev 2009-01-01 16:48:08 följande: