• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • RandigHäst
    Kajsan skrev 2009-03-08 12:05:14 följande:
    Ja, jag har inte min rosa åkpåse till rosa sufletten, då har jag svart eller kahki suflett istället.Nu vart jag sugen på att byta till den svarta bara för det
    Har du bild på din Bee med rosa åkpåse och khakisufflet?
  • Lille Mammsen

Näpp och detta pga " LÖGN" butiken.....

villemina skrev 2009-03-08 14:07:59 följande:
    Just det... Trist! Har du fått tag i böckerna / DVD:n?
  • Kajsan
    Svar på #701
    Nej, men jag kan ta...ikväll! För den ser ut så nu...
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • RandigHäst
    Svar på #703
    Ååå det vore snällt! Vart kan jag se den sen då? =P
  • danosani

Hej alla glada!
    Jag är supersugen på Bee. Har en Cam nu, men.. Behöver (inte) en Bee

Går väldigt mycket promenader, hade väl tänkt ha Been som sommar- och resevagn. Bor i en gammal trästad med mycket kullersten. Vi går också en del på grusvägar, alltså inte decimetertjockt utan, ja ni vet, promenadstråk. Det blir ju dock mest asfalt, men man vill ju att den ska funka överallt

Är Bee ett dåligt val under dessa omständigheter, haha, tror ni?

• arkeologitjejen

Körde idag på grus (där de bygger om, större stenar än en vanlig grusväg). Det var så jäkla svårt att köra vagnen så jag trodde den skulle gå sönder. Fick dra den bakom mig för att komma över.

Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • Tullemi

Bee´n kan ju plötsligt få tvärstopp om det ligger en lite för stor sten på vägen eller en aningen för hög kant...och vissa typer av kanter oxå (hur konstigt det än låter). Kullersten tyckte Milea var kul, men som Bee-chaufför var det mindre bekvämt.

• Achim

Hej
    Är det någon av er som har solskyddsnät till sin bee? Har ni ett hål på den eller inte!? Jag har en med hål i och kan inte få den att sitta på bee som man ser på bilderna att den ska sitta. Konstigt nog den som man ser på bilder har igen hål? Finns det 2 st solskyddsnät?
    Stor dilema har jag.

• Achim

tittahttp://www.my-baby.se/index.php&flypage=flypage.tpl&product_id=2438&category_id=59&option=com_virtuemart&Itemid=2

på den här...har ni någon gång haft det så??

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!