Bugaboo BEE tråden nr 2!!
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Näpp och detta pga " LÖGN" butiken.....
Hej alla glada!
Jag är supersugen på Bee. Har en Cam nu, men.. Behöver (inte) en Bee
Går väldigt mycket promenader, hade väl tänkt ha Been som sommar- och resevagn. Bor i en gammal trästad med mycket kullersten. Vi går också en del på grusvägar, alltså inte decimetertjockt utan, ja ni vet, promenadstråk. Det blir ju dock mest asfalt, men man vill ju att den ska funka överallt
Är Bee ett dåligt val under dessa omständigheter, haha, tror ni?
Körde idag på grus (där de bygger om, större stenar än en vanlig grusväg). Det var så jäkla svårt att köra vagnen så jag trodde den skulle gå sönder. Fick dra den bakom mig för att komma över.
Bee´n kan ju plötsligt få tvärstopp om det ligger en lite för stor sten på vägen eller en aningen för hög kant...och vissa typer av kanter oxå (hur konstigt det än låter). Kullersten tyckte Milea var kul, men som Bee-chaufför var det mindre bekvämt.
Hej
Är det någon av er som har solskyddsnät till sin bee? Har ni ett hål på den eller inte!? Jag har en med hål i och kan inte få den att sitta på bee som man ser på bilderna att den ska sitta. Konstigt nog den som man ser på bilder har igen hål? Finns det 2 st solskyddsnät?
Stor dilema har jag.
www.toddler.se/sv/article/1483/solskyddsnat
På bilden ser ut så här men min har hål i
tittahttp://www.my-baby.se/index.php&flypage=flypage.tpl&product_id=2438&category_id=59&option=com_virtuemart&Itemid=2
på den här...har ni någon gång haft det så??