• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Senap
    Achim skrev 2009-03-08 19:59:10 följande:
    www.toddler.se/sv/article/1483/solskyddsnat På bilden ser ut så här men min har hål i
    Jag vet inte riktigt vad du menar med hål.
    Men det finns ett "solskydd" (enligt länken ovan) och en solsufflett.
    My sugar is raw
  • Achim

jag ska ta bild på min och visa er..

• Achim

Hur gör jag för att visa er bilden här??

• villemina
    Achim skrev 2009-03-08 20:41:26 följande:
    Hur gör jag för att visa er bilden här??
    Lägger upp bilden i ditt galleri, kopierar bilden därifrån och klistrar in i ett nytt inlägg! Funkar bara om du e plus-medlem.
    Annars kan du ju lägga upp den i galleriet o bjuda in oss.
  • Achim

finns bild i mitt bildgalleri...måste ha sufleten på annars går det inte. Är det någon som har haft solskydd eller regnskyd på vagnen utan att ha sufleten på?

• Noiis

men du kan väl stänga hålet? de finns väl där för att barnet ska kunna titta ut, min son skulle tex. få panik om han va helt instängd som på bilden. luckan där ska vara där.

• Stargirl
    Achim skrev 2009-03-08 20:46:59 följande:
    finns bild i mitt bildgalleri...måste ha sufleten på annars går det inte. Är det någon som har haft solskydd eller regnskyd på vagnen utan att ha sufleten på?
    Ja men då måste man ha suflettbågarna. Har haft regnskyddet på våran vagn utan sufletten men haft bågarna kvar för att hålla upp den.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Achim

Jag har försökt utan suflet men med suflettbågarna och det ser inte ut som på bilden.Ska ta en bild ikväll och se hur det ser ut. Har du bild på vagnen med regnskyddet utan suflet?

• Achim

Man kan inte trenga suflettbågarna igenom solskyddet som man gör på sufleten och darför sitter den inte så bra som på bild. undrar om någon har lyckats som på bild med regnskydd och solskydd? ........jag stör mig på att det ser inte ut som på bild och kanske jag gör något fel.

• chickenpox

Hallå där ni erfarna Bee ägare!

Min Bee har börjat rosta vid ena fjädern bak är det någon mer som drabbats?

Jag har kontaktat de jag köpte den av för det är fel på bromsen och så har det hänt något med hjulen bak med och hoppas att jag får någon form av hjälp för den är inte ens 1 år.

Älskar min Bee men trist om det inte ska hålla en vintersäsong ens.

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!