• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • TARANTINO

haha jä jävlar vilken supermormor haha

• mirakulix83

3barnspappan: Vilka muskler mormor har. Haha

• frenys1

3barnspappan: Kanske det är, fast det är lite tråkig väg härifrån till Falun =P jättegammal skogsväg ^^, Valde ändå Gävle eftersom det är E4 nästan hela vägen. Annars har vi Hudik oxå, men det är nästan lika långt dit som till Gävle. Mora finns ju oxå, men det är tråkig väg dit oxå ^^,

• paTrust

frenys1: jo, de e en riktigt tråkig väg, det är sant... E4:an kanske går snabbast iaf.

• frenys1

Vi hade 2 mil till närmsta BB förr, men det la de ner för säkert 10 år sedan =P Känns väldigt surt faktiskt..

• Storkisse

Tjena gubbar.. Jag har 6,5km till BB Det tar ca 15min från jag går ut hemma tills jag är inne på BB.. På Torsdag får min flicka komma hem i hemsjukvård.. Det är lite läskigt hon är v 35+0 då..

• Israeli2000

mirakulix83: Jo precis, lite motvikt till allt det rosa *s*

• paTrust

Själva har vi 2,5 mil till bb...trots det och tre barn har jag inte lyckats öra in flickvännen EN ENDA gång.

• mirakulix83

Storkisse: Vi har 10 km till vårt BB och det tar 10 min.

Israeli2000: Så sant så haha. Läget?

3barnspappan: Fy det måste vara drygt att köra så långt.

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2