• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • frenys1

Min flickvän har ont lite då och då, kramp i vaderna är rätt vanligt hos henne. hemma hos oss är det jag som sköter hushållssysslorna, men hon hjälper till så mkt hon orkar =) Men jag är sån som gör allt för att få henne att må bra ^^, så jag får väl skylla mig själv lite.

Mirakulix: Vi har oxå varit iväg två gånger och kollat om ngt var fel, men de hittade inget fel någon av gångerna. Och vi måste åka 12 mil till närmaste Förlossningsavdelning för att kunna göra undersökning..

• TARANTINO

Ja, men min tjej mår bra av att göra hushållssysslor hehe. Vi delar typ av 50/50 på grejerna, det enda hon inte klarar av är väl att gå ut med hunden då den drar så pass mkt.

• mirakulix83

frenys1: Oj det är lite långt att köra. Då tar det minst 1 och halv timme att köra. Det är synd om våra flickvänner har ont hela tiden. Man blir nästan handikappad när man inte kan ta bort det onda från magen.

TARANTINO: Det blir värre sen när hon är i slutet.

• TARANTINO

mirakulix: Ja, det lär ju inte bli så vackert :p men man hjälper till och stöttar så mkt man bara kan.

• Israeli2000

Hej alla.. härom dan la jag handen på min frus mage och kände den första lilla sparken , en helt otrolig känsla. Att få känna detta lilla liv röra sig är nåt som måste upplevas, kan ej beskrivas. På tisdag ska vi på nästa rutinultraljud, hoppas verkligen att vi kan få reda på kön då, vill ju veta *s*. Om vi inte får reda nåt på isdag är det ingen panik, vi ska göra 3d ultraljud i början av mars, vi får reda på det då....

• paTrust

frenys1: är ju närmare för er att åka till falun nästan... kom att tänka på att jag ju faktiskt varit till alfta EN gång... hundutställning om jag inte minns helt fel.

• mirakulix83

TARANTINO: Det är klart att man ska stötta sin flickvän.

Israeli2000: Det kändes mkt konstigt i början när man fick känna bebisen för första gången. Vad hoppas ni vad det blir för kön? Lycka till på ultraljudet.

• Israeli2000

mirakulix: Ja jag kan tro det.. jag hoppas på en pojke, vi har en doter så det vore kul med en liten grabb, fast det spelar ju egentligen ingen roll, man blir lika glad oavsett

• mirakulix83

Israeli2000: Jaså har ni en dotter sen innan då är det bra att ni får pojke nu då ju.

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2