• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • Israeli2000

Storkisse: är ju det ..det är bara bra, vi har precis köpt hus, ute i vattholma, var och skrev papprena idag, det känns mkt bra Vi behöver någonting större, vi bor i en trea i Salabacke nu.

• frenys1

Tjena gänget!
    idag var vi på föräldragrupp igen och gick igenom smärtlindring.
    Varje gång någon nämner ordet lustgas börjar jag skratta! Börjar nämligen tänka på Sunes Sommar =P När Håkan ligger på sjukhuset och andas in lustgas =P

• mirakulix83

frenys1: Det låter inte skönt. Sunes sommar det är en riktig gammal klassiker. :-P

• TeddyRobert

Det enda jag kommer ihåg från den filmen är:

What do you call these?

Anledningen till det är att jag är svart...

• mirakulix83

TeddyRobert: Men du måste hålla med att det är bra film.

• mirakulix83

Igår började vi redan att packa ner lite saker i skötväskan.
    Man kan aldrig veta om bebisen kommer ut tidigare.
    Är det fler som också har börjat packa ner saker in för förlossningen?

• CarlQ

Våran väska har varit packad ett tag. Det beror mest på att vi har haft hotande tidig förlossning, men än så länge är det lungt. Går in i vecka 35 på söndag och 3 st föräldragruppmöten är gjorda. Vi har 12 mil till BB i Trollhättan. Lite tjötigt.

• mirakulix83

CarlQ: Man kan aldrig veta om bebisen kommer ut tidigare.
    Vi gick in vecka 35 igår.

Hallå alla Blivande pappor 09.
    Nu har jag startat upp en blogg där jag har skrivit lite om allt möjligt. www.djmirakulix.blogg.se titta ärna in i min blogg.
    Skriv gärna Kommentarer i min blogg.

• TeddyRobert

mirakulix83: Den är superbra. Jag gillar egentligen inte svenska filmer, men den är ett undantag

• frenys1

Idag fick jag en lillebror =) Skulle egentligen komma 15e Februari, men det blev tidigare.
    Plus att vi hämtade våran vagn idag (finns bild på galleri)

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2