• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • mirakulix83

TeddyRobert: har du sätt Sunes Jul det är oxså jätte bra film.

frenys1: Det var roligt att höra. Kommer det inte kännas konstigt att ha en lille bror som är lika gammal som ert barn.
    Jag tycker att det lite fräckt att ha lille som bli farbror när han är så liten.
    Jag har en lilla syster som är 7 år gammal som blir faster.

• frenys1

Mirakulix: det känns ju lite konstigt, men min pappa är fortfarande ung, så det är inga problem =P

• mirakulix83

frenys1: Jaså hur gammal är han då?

• Storkisse

Nu har vi varit hemma i 2dygn. Det är ju lite att stå i nu.. Men allt har gått bra.. Vi var ute på våran första promenad med barnvagn.. Nu måste jag serva vidare.. Ha det bra gubbar..

• Israeli2000

frenys1: grattis till en lillebror, hur många år emellan är det?

• mirakulix83

Storkisse: Det var ju roligt att höra.

• TeddyRobert

Mirakulix83: Ja jag har sett "Sunes Jul", men jag kommer inte ihåg den så bra. En annan bra svensk film är "Tomten är far till alla barnen".

• ThePea

Hej!

Jag vill också vara med. Jag ska bli pappa 5 feb, men min lilla pojke har varit på väg ut två gånger (tror vi i alla fall). Vi har legat på förlossningen och fått avslappnande dropp. Eller, inte jag förstås, även om jag kanske skulle behövt det =)

• mirakulix83

TeddyRobert: Sunes jul är rätt bra film. Tomten är far till alla barnen är jätte rolig film.

ThePea: Grattis och välkommen in i stugan.
    Vår dotter var också på väg ut en gång. Det var mellan 23 - 29 December min sambo fick ligga inne på KK. Droppet som min sambo fick heter tractocil hjälper en att värkarna avtar. Jag tror din sambo också har fått det.

Tjena alla blivande pappor. Vad har ni gjort i helgen?
    Finns det nån som har kommit på namn till ert barn nu?
    Ni får ha en fortsatt trevlig dag.

• Israeli2000

The pea: Hej, välkommen till tråden, så den lille vill inte riktigt kmma ut äsn eller ?, ja lite avslappnande dropp kanske inte är helt fel *s* ...här är det inte dags förän i juni

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2