• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • TARANTINO

larvitar: Grattis! Jag och min sambo väntar vårat första barn vi med BF 6/6. Bor i Linköping vi med sen nån månad tillbaka.

• mirakulix83

Staketpiss: Då är rätt skönt att slippa vara med där. Men vi kommer gå där i alla fal. Jag kan berätta sen för dig.

3barnspappan: Det finns avslappnings skivor till barn och gravida kvinnor. Jag har några skivor med avslappning.

larvitar: Grattis välkommen in i stugan.

• ettan 090329

mirakulix83 skrev 2009-01-13 20:01:50 följande:

ettan 090329: Jaså där ser man. Du får berätta sen vad det blir för kön. Tackar. Så är det nog hehe. frenys1: Jaså ni har har varit på föräldragupp idag. Var det intressant? Vi ska ditt 5/2
    Japp då var det bekräftat, som i 90% av fallen i min släkt(100% av de förstfödda typ) så är det en liten flicka som ligger och väntar på att komma ut... Pappas flicka...
  • TARANTINO

Ska få oss en liten Wiggo fick vi reda på

• mirakulix83

ettan 090329: Vad kul. Män får flicka Pojkar får pojkar. Hehe

TARANTINO: Vad kul för er grattis.

• frenys1

Nu är det inte långt kvar och vi längtar så fruktansvärt mkt!
    Är det mkt gnäll om ryggont eller annat ont hos er flickvän? =P

• mirakulix83

TARANTINO: You are little boy hehe

frenys1: min sambo har mkt ont i magen hela tiden.
    Men lärkarna hittar ingen fel på henne.
    Hur är det med din sambo då?

• TARANTINO

Jupp, är en hel del gnäll här om ont lite här och var, sen vissa personlighetsändringar, allt från en go liten krambjörn till värsta hulken och ibland grinolle. Men hon sköter sig grymt bra oftast, mår bra och är ett jäkla energiknippe i hushållssysslor. Hon kör snabbare race än mig haha

• mirakulix83

TARANTINO: Njut så läge du kan för så är det inte alltid. Det blir nog vare sen.

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2