• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Välkommen till snacktråden för kreativa barnvagnsnördar!

Vi som hänger här gillar barnvagnar och pyssel. Det pysslas lika mycket med och till vagnarna som med annat.

Vi pratar barnvagnar och barnvagnstillbehör, barn kläder och pysselgrejer i massor och en varning är på sin plats att utfärda redan här: Det kan smitta!

Här pratas det även om allt och inget, om senaste pysselprojektet, annonser på blocket, saker man fyndat eller om familjen. Inget är ot så prata på! Huvudsaken är att vi har trevligt.

Detta är del 6 av tråden och nu är vi som en enda stor familj här!

• Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
  • Lokatt

så har vi igen blivit drabbade av bermuda hålet! men det var bara nån vecka kvar på gammla, så vi kör här

har jag blivit automatisk ts nu tro?

*** VÄLKOMMNA***

• Lokatt

mamma2003 skrev 2009-01-01 17:20:53 följande:

Japp, fr o m nu är du ständig ordförande Nu skall jag bjuda in de andra!
    hahaha, jag håller klubban (ordförandens)

jag springer mellan datorn och att göra något vettigt Plockar o grejar. Bävar inför hundpromenaden sen, minus 13 nu och det verkar sjunka. Fast jag tror jag sålt in den till maken Jag hoppas på att sy sen. Ett par till av dom röda muddisarna, dottern ville ha ett par oxå. Sen är jag sugen på att exprimentera fram nån sorts tröja.

Ni som har plus, får man sådär fiffigt att man kan göra kategorier i sin bildmapp då? Vill ha mer ordning där! Och vore kul att föreviga alla plaggen o lägga in allteftersom man syr.

Just det, idag har jag polerat på min 60-talare!

Mamma2003, har du provat nya sulkyn nåt mera?
  • Lokatt

Lindadjo skrev 2009-01-01 17:37:12 följande:

Nu har jag hittat hit Japp, med plus kan man få hur bra ordning som hellst bland bilderna, och det ryms oxå mycket fler bilder!
    borde verkligen ta tag i det där med plus, men allt nytt är lite skrämmande haha. tar mig tid ikväll kanske. Tjata på mig!!

Nån som såg det sista meddelandet? Tänkte det kanske var Nif, som svarade mig på det jag skrev till henne?
  • Lokatt

Asereht skrev 2009-01-01 17:38:16 följande:

Ohoj, då var det dags igen. Ständigt drabbade av hål som vi är. *s*När man har plus så kan man organisera sina bilder i mappar ja. Kikar som vanligt in en snabbis då jag är lagom trött redan.
    tydligen så är det problemet störst bland medlemsgrupper kategorin. Jag funderar på att ha en pararell tråd som vi sparar under favoriter, men bara skrivs i om ordinarietråden lägger av. Har hört om andra medlemsgrupper som löst det så, vad tycker ni?
    Då slipper man länka o grejsa när en tråd dör, alla vet vart man ska gå.
  • Lokatt

mamma2003 skrev 2009-01-01 17:44:57 följande:

I ett annat sammanhang skulle det där låta rätt skruvat faktiskt. Men här är vi alla "normala". Jag vågar inte längre uppdatera min barnvagnslista. Dessutom är hårddisken antagligen för liten för det dokumentet
    *fniss*

Jag skulle skriva hur många vagnar jag ägde förrut, jag fick verkligen sätta mig o tänka efter o räkna!

Alla länkade nu?
  • Lokatt

mamma2003 skrev 2009-01-01 17:38:41 följande:

Du menar Solanon? Nej, men den står i vardagsrummet och jag klämmer och klurar lite med den hela tiden. Har inte kollat än om den går in i vår pyttebil, i så fall säljer jag Zappen. Den här är något lite större men smidigare att fälla upp och ihop. Och framför allt har den ett ordentligt viloläge.
    ok. Jag tycker zappen är sådär jag med.. Den hade kunnat vara så himla mycket bättre med bara några pytte förbättringar. tex att den känns så ranglig i lederna drar ner det massor för mig! Men jag gillar väskan som gör att man kan ha den i bilen o den är skyddad från lort. Bra att ha i bilen vagn om mellan är trött och man ska handla eller nåt sånt.
  • Lokatt

mamma2003 help!: Fragtpriser - Europa:
    Pakke uanset størrelse: 139.- (forsikret)
    Pakke uanset størrelse: 59.- (ikke forsikret, forsendelsen sker uden ansvar fra Filabel)

innebär det rekomenderat o orekomenderat. törs man oreka? och vad kostar danska kronan?

• Lokatt

Ekorrfamiljen skrev 2009-01-01 17:56:40 följande:

www.forex.se tror jag du kan kolla kursen på Katten!
    den var ju dyr
    Då var det strunt samma mamma2003
  • Lokatt

NU är jag tillbaka!
    Jo, jag fick foten ur och skaffade plus, betalningen registrerades, sen loggades jag ut och kunde inte logga in igen! Fick inte ens felmedelande när jag inte kunde logga in, skickades bara tillbaka till föregående sida när jag försökte, ni vet sådär som när trådar försvinner!
    Sa ju att det var av ondo med förrändringar

O nu ser ju texten där jag skriver helt liten ut, bara för det är en massa val o grejs där. Dax att lära mig funktionerna med det här nu oxå! Hur klistrar jag in bilder tex.?

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6