• Vipera

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Nifelheim skrev 2009-02-27 09:11:39 följande:
    Haha det har jag sett förut, helt grotesk inredning *ryser*
    Hi, är det bara jag i hela landet som tycker det var ett rätt coolt hus alltså? Lite för arabiskt och för mörkt sade jag till frugan (för min smak alltså) men kul ju!{#lang_emotions_cool}
    Vill ha en dotter men ännu hellre, ett barn...
  • Vipera
    Lokatt skrev 2009-02-27 17:09:58 följande:
    haha, tur att du och ekorren har en varsinn lya att inreda kanske?
    Ha ha, skrattar bäst som skrattar sist kissen! Jag har missat att ekorren faktiskt tyckte det var rätt ok, hade potential! Great minds...{#lang_emotions_sunny}
  • Vipera
    Fröken Småland skrev 2009-02-27 20:42:10 följande:
    *fixar överföring imorgon* Skicka hit speglarna så bygger jag bordell i garaget
    Vi tackar och ser fram emot överföring! Alla speglar utom en spegelsal är dina såklart, här snålar vi inte sådana vänner inte{#lang_emotions_money_mouth}
    Sedan är det bara att ordna sponsor till transport av huset förstås, men va sjutton, vi hör av oss om kontonummer.{#lang_emotions_cheers}
  • Vipera
    Riskiflickan skrev 2009-03-05 12:24:57 följande:
    Bara inflikar om din läkare att han borde veta att även nån som ligger på gränsen i värdena ska behandlas!!!
    Detta med värden är inte så lätt. De tar ett prov först och om det är ok så struntar de i det andra för det blir dyrt tycker de. Om man tar båda så skall man väga ihop de värdena och försöka tolka dem. Utöver detta så finns det olika tolkningar av vad som är referensvärden beroende på var proverna tolkas.
    Jag kan tycka (då jag är maken i ekorrfamiljen) att om man har alla symptom på sköldkörtelproblem så kanske en läkare borde pröva en behandling som ändrar värdena man har. Just denna individ kanske inte mår bra av just de värdena man bestämt att man skall må bra av.
    Tyvärr så finns ju trötthet och uppgivenhet i mångt parat med övriga symptom och man orkar inte kämpa.
  • Vipera

Hur lägger man upp bild direkt här egentligen? Alla är vi nybörjare någon gång...

• Vipera

Har plus men ingen erfaren hustru hemma just nu{#lang_emotions_embarassed}
    Nog verkar det vara ett fynd alltid. Pumpade hjulen och de verkar hålla tryck. Allt tyg demonterade jag och har nu tvättat. Insidan av sufletten är vit utan en fläck, någon måste haft bråttom{#lang_emotions_cool}, allt ända ner till regnskydd i sin lilla väska är där.

• Vipera

Tada! Tack Lokatt!!
  • Vipera
    Svar på #4760
    Det är en typ åkpåse original Emmaljunga med. Allt verkar ok även nu när jag fått ut grejerna från tvättmaskin. Blandade känslor då man är glad över sitt fynd men undrar ju vad som hänt som gjorde att de slängde den bara. Nå, det kan ju varit en hastig flytt eller så.
  • Vipera
    passau skrev 2009-03-07 19:08:31 följande:
    jag vill oxå ha en ny fin vagn gratis ;)maken skulle nog aldrig komma på tanken att ta hem en vagn om han hittade en...-va då? vi har ju en ;)...dom förstår itne att man behöver mågna hehe
    Jag tror vi har sammanlagt sex stycken minst. En retro står på tur som jag skall köpa så fort det går och fler lär det bli! Sent skall syndarna...
    Så tre stycken har jag stående här varav två (en retro) i vardagsrummet och en i hallen, en hos min ekorrhustru och de andra på loftet, hmm sju måste det bli när jag tänker efter.
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6