Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Lindadjo: Åh, vad spännande! Både håret och huset

• Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-17 22:10:48 följande:
    bara att säga till om du vill att jag ska köpa och skicka! Jag har dåligt koll på vad de "ska" kosta?
    Tack Men jag skall ha en bebis på gång först tänkte jag (ovanligt tålmodig, får se hur länge det håller). Sen vill jag absolut ha en helsvart. För en gångs skull är jag tvärsäker på färgen

De brukar ligga ungefär runt fyra papp eller mer (utan lift), vilket jag tycker är bedrövligt mycket. Men ni vet ju varifrån jag kommer
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-17 22:18:53 följande:
    helsvart minsann. smart drag med bebis först så långt tänkte inte jag.Appropå det, stäng av här nu och gå och gör en!!
  • Fröken Småland

Snyggt! Du ser gladare ut på efterbilden i alla fall

Glömde skriva innan idag (när du rådfrågade) att man kan ju festa till det med lite slingor. Ljusa eller mörka eller varför inte båda?

• Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2009-03-17 22:30:05 följande:
    Sambon tyckte det blev fult, han tycker brunt är fult, värre än rödhårigt säger han. Och rödhårigt är fuuult. Tack för den!!! 
    VA? Du är ju dösnygg ju! Han inser säkert att du skulle kunna göra dig ett bättre parti och skyndar att tagga ner dig lite så du inte kollar runt för mycket

Förresten så är rött hår snyggt *fastställer*
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-17 22:40:53 följande:
    hihi, om du försökte stoppa mig från att böla över det röda håret så har jag inte rött hår längre. nej då..Men rött är faktiskt visst fint! Sen ska det ju självklart passa bäraren oxå, men det är en annan femma. Lindadjo, vad har din sympatiska man själv för hårfärg? (den perfekta gissar jag )?
    Nejdå, jag håller reda på din hårfärg sörru Men jag gillar verkligen rött hår, min mans systerdotter (de nyfödda tvillingarnas mamma) har långt, lockigt rött hår. Hela hon ser ut som en fotomodell faktiskt, hon är fantastiskt vacker. Och otroligt nog så är hennes personlighet minst lika vacker (hör ni violinerna?).

Förresten så är alla mannens syrror rödhåriga, men alla kan bli vackert brunbrända. Lite märklig kombo va?

Jag har vid flera tillfällen haft henna-rött hår och älskat det. Men min omgivning har alla sagt i diskreta och vänliga ordalag att jag nog skall hålla mig till det blonda. Jag ser ju också att håret och ansiktet inte synkar alls men då är i alla fall håret snyggt
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-17 22:56:09 följande:
    va?! hon är både trevlig, snygg och får tvillingar?! *muttrar om orättvisor*
    Och så är hon smart också. Subba.

• Fröken Småland

Tänkte bara tipsa om fina brallor från H&M för 99:-. Maja vägrar använda jeans, det var flera år sedan jag fick på henne jeans för hon gillar inte när kläder sitter åt. Vilket jag i och för sig kan förstå. Manne äger inte heller några jeans, dels pga att jag inte tycker det verkar alltför bekvämt och dels för att det är knöligt och bökigt att få ner i ytterkläder. Däremot kan det vara ett väldigt trevligt och slittåligt plagg som kan vara bra att ha. Tror att båda barnen (och mamma) skulle gilla dem här

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6