Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

passau skrev 2009-03-18 21:33:37 följande:
    2 baksidor?
    Retsticka!
  • Fröken Småland
    passau skrev 2009-03-18 21:29:04 följande:
    har du åkpåsar i alla färger eller har du tagit kort i en affär?
    Om jag skulle vilja verka lite mer normal så skulle jag svara att jag tagit kort i en affär...

{#lang_emotions_embarassed}
  • Fröken Småland
    passau skrev 2009-03-18 21:38:25 följande:
    D blev viss skillnad på vagnen före och efter, haha...
    Den är ruggigt snygg! Precis min smak
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-18 21:44:16 följande:
    Riktigt snyggt!! Bravo!Du vet att du inte behöver ta det där med nekat snitt, så på dig, bråka. De har ingen rätt att göra så.
    Har de verkligen inte det? Vad skall man hänvisa till för paragrafer?
  • Fröken Småland

Idag fick jag mina fynd-skaloveraller . Jättefina båda två så jag är supernöjd. De andra kläderna var ganska väl använda men i helt OK skick. Funderar på att byta hällorna under foten på overallerna, visst kan man köpa nya på Polarn? Någon som vet pris?

• Fröken Småland

God morgon i tråden! Inga kräkningar sen igår kväll men en racerbajs-blöja nu tidigt på morgonen. Tur på sätt och vis eftersom jag skall lämna avföringsprov idag före kl tio. Nu skall det bara bli en till eftersom två prover skall tas vid två olika tillfällen.

Nu ropar Maja "färdig"...

• Fröken Småland
    zasata skrev 2009-03-19 12:47:46 följande:
    men istället för att köpa smink också där, gå till nån som sminkar dig? Make up store tex tar ju 500kr + att du får smink du kan ge till ekorren sen så blir hon glad ;)
    Smart idé! *geniförklarar Zasata*

Problemet kan möjligen vara att de bor i Visby, tror du det finns där? Annars kolla med typ frisersalonger som brukar fixa bruduppsättningar och smink till bröllop.
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2009-03-19 13:46:29 följande:
    Tackar som frågar. Jo, inga större fel. Så mitt emellan kanske man kan säga. Orkade iaf ta barnen till ÖF i förmiddags. Skönt att få prata med lite männsikor i verkligheten igen.
    Låter härligt! Jag längtar också till externa kontakter med omvärlden, cirkulerar just nu enbart kring hemmet och mina föräldrars hus. Sjukstuga på båda ställena. Manne har fortsatt att kräkas, först imorse vilket var helt OK. Värre var när vi just skulle åka från stan idag på fm (var och lämnade avföringsprov samt hämtade medicin till min mamma) och han kaskadkräktes över hela sig stackarn. Hela bilstolen blev översköljd och han fick massor innanför jackan . Tur att de inte verkar ha så ont av det som vi har. Men lukten i bilen var inte nådig den halvtimmen som det tog att komma hem
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2009-03-19 13:59:06 följande:
    Euh! Nu får ni allt ta och krya på er allesammans!
    Jag mår jättefint. Sitter och vräker i mig vit choklad
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6