Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Lokatt skrev 2009-03-17 23:01:44 följande:
    AH! *ger upp för idag och går till sängs*Nattis!
    God natt!
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2009-03-18 10:13:30 följande:
    Jahaja, nu på morgonen började både mellanbus och minibus dagen med att kräkas. Minibus bajsar dessutom vatten. *trött*Skitskum jäkla maginfluensa. Först kräkning sedan ingenting i två och en halvdag sedan går det lös utav helskotta! :(

Manne började också kräkas igen nu på morgonen
  • Fröken Småland
    Vipera skrev 2009-03-18 11:21:54 följande:
    Råmjölkstabletter måste jag kolla upp! Vi kör silverjoner som jag gör hemma gratis annars, på allt från att göra ren skärbrädor till operationssårläkning. När lillgrabben hade feber och klagade på ont i örat häromveckan vid läggning så droppar man in några droppar i örat och på morgonen är allt bra, likadant var det förra gången. Samma med i princip alla åkommor utom virus som är svårt att rå på för silver tyvärr, så förkyld är man ju istället
    Vad vet man om de negativa effekterna av silver för den mänskliga kroppen?
  • Fröken Småland

Vipera: Tack för att du tog dig tid att förklara lite mer om silverjoner! Mycket intressant inlägg som jag skall spara och läsa igen vid tillfälle

• Fröken Småland

Nu sticker jag till VC med Manne, fick en tid för att kolla upp honom efter pärsen som varit med ständiga kräkningar och diarréer i 4 dagar

Min kamera har kommit! Första bilden ser ut så här. Nu har ni något att skvallra om i eftermiddag när jag inte är här

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2009-03-18 15:51:09 följande:
    Herrejesus. Visst visste jag att du var galen, men Jag är mållös
    Tack! Kul att man kan kan överraska någon och inte vara sådär tråkigt förutsägbar

*ler glatt och tror att det är en merit*
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2009-03-18 17:41:16 följande:
    den gröna var läcker.Jag är med helt normal i gämförelse med dig..  Vad säger din gubbe? och HUR har du råd?
    Min gubbe suckar inte ens längre Råd har man alltid, det är bara en fråga om att prioritera. I mitt fall vet ni hur det prioriteras

Passau: Trist att det ser mörkt ut med snitt. Men desto roligare att se att det gått inflation i smileys
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6