Inlägg från: Fröken Småland
|
-
-
Det tomma inlägget betyder att jag inte hinner skriva, jag dansar vatten-dansen för Asereht

-
Zasata syftar nog på sig själv, jag svarar: Risken att få missfall är ganska liten, de allra flesta graviditeter går bra. Särskilt när man kommit så långt som duEkorrfamiljen skrev 2009-03-17 19:32:15 följande:De säger ju att om man sett hjärtat slå som nu så är risken väldigt liten att något går fel. Den snälla gynekologen upplyste mig om att man aldrig kan vara säker men att det såg bra ut såhär långt iaf.
Själv har jag nog ÄL nu, får se om jag orkar göra något åt det
Jag skall försöka att inte tänka så mycket på det här med bebis för jag har en tendens att bli skengravid som det verkar
Hur tänker man mindre på det?
Shopping?
-
Kolla, nästan lika många smileys som Lokatt!Fröken Småland skrev 2009-03-17 20:06:44 följande:Zasata syftar nog på sig själv, jag svarar: Risken att få missfall är ganska liten, de allra flesta graviditeter går bra. Särskilt när man kommit så långt som du Själv har jag nog ÄL nu, får se om jag orkar göra något åt det Jag skall försöka att inte tänka så mycket på det här med bebis för jag har en tendens att bli skengravid som det verkar Hur tänker man mindre på det? Shopping?
-
Lokatt skrev 2009-03-17 18:46:52 följande: Hur då bebisen hamnar knasigt?
Antingen upp-och-ner eller framåtvänd. Två dåliga alternativ men funkar i nödfall.Vadå i USA? Vad har jag missat? *inte böla kissen*Lokatt skrev 2009-03-17 18:46:52 följande:?Fy, jag är verkligen för känslig, läste ett inlägg om ett en hemsk grej, jag blir alldeles tung i hjärtat och nedstämd. Får nästan ångest och det var ändå en timme sen jag läste. Slutade läsa efter en mening ska tilläggas. Det handlar om det där hemska fallet i usa tror jag det var. Och nej, jag vill verkligen inte starta prat om det här inne oxå, då bryter väll jag ihop i tårar. Men tänkte bara skriva att jag känner mig tung
-
*fniss*Nifelheim skrev 2009-03-17 20:15:11 följande:Upp och ner?????
Hmmm, är det bara jag som tror att bebisen skall ligga på "fel håll" där under? Alltså med huvudet i riktning mot mina ben? *riskerar att bli stämplad som hel-puckad* -
Jag skall lära dig!passau skrev 2009-03-17 20:21:59 följande:blä, jag kan inte göra smileysar... :(tillbaka efter ett seeegt och tråkigt möte, gällande vårdvalet som skall bli...kan bli hur bra som helst för patienten, men skit för VC... slutsatsen*L*kul med flera gravida!!! heja heja! och GRATTIS!jag är i v. 32 så jag får nog samtal rätt tidigt om man ser till andra, men jag tycker det är för sent med all oro det för med sig...
: - ) =
: - D =
; - ) =
: - ( =
: - [ =
: - p =
: - ? =
: - o =
8 - ) =
Spara i ett dokument någonstans så du kan hämta om du glömmer bort
-
Passau: Vad betyder de där *L* som du brukar skriva egentligen? Jag är en sådär omodern öststats-människa som har svårt att läsa inlägg där det står så, och helt omöjligt blir det när folk skriver lr och d hela tiden
. Jag misstänker att jag så småningom inte kommer att haja tugget på nätet och i mobilen... -
Du måste skriva utan mellanslag. Om jag hade gjort det så hade det blivit en smileypassau skrev 2009-03-17 20:34:14 följande:där ser ni!mina blir inga smileysar!!!
-