• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

zasata skrev 2009-01-09 21:55:25 följande:
    glöm inte lördag i morgon = vägning.
    vi vet, inboxat om det, vi är så duktiga så.
    men du ska inte vägas inte
  • Lokatt
    Lokatt skrev 2009-01-09 21:48:57 följande:
    är gamla länken! jo, jag gillar grön!!
    hittade själv, dock såg det ut som bara huvudsitsen o inte hel klädsel. Men jag mailade dom
  • Lokatt
    zasata skrev 2009-01-09 21:57:08 följande:
    va får inte jag bara med jag skall ju ner nästan 10kg innan maj.
    öööhhh, va??!!
  • Lokatt

nu har jag "internet skakat hand" på att sälja min frog! *gråter en skvätt*

• Lokatt
    Kavat skrev 2009-01-09 23:50:32 följande:
    www.blocket.se/vi/19430260.htm?ca=11_s Tvillingvagn... Tihi, inte min.
    den såg, eh, tung ut
    Kavat skrev 2009-01-09 23:50:55 följande:
    Oj! Det gick fort!
    ja! svarade på en köpes. Ska forska om frakt imorgon, hon ville helst ha mot postförskott, men jag tror inte det går för privatpersoner...
  • Lokatt
    mamma2003 skrev 2009-01-10 09:43:38 följande:
    Lokatt: Länken som aldrig kom med igårwww.blocket.se/vi/19759999.htm?ca=11_sLokatt: Bussgods med efterkrav?Har du förresten någon klädsel till din Cameleon?
    krångligt bussgods här. Dessutom får jag lite rabatt om jag skickar via min vän med företag, det vore bra, för vi har sagt ett inkl. frakt pris, så desto billigare frakt, desto bättre för mig. funderar på att ge henne mitt personnummer, samt skriva en intyga/kvitto till hennes mail, skulle ni tycka det räckte?

den du länkade var bara huvudsitsens klädsel, mailade.
    Nej, jag har ingen sitt bas till camelonen, har dock beställt en på faktura som jag betalar med delar av frog pengarna Resten har jag.
    zasata skrev 2009-01-10 13:33:43 följande:
    varför då?
    varför jag säljer? Behöver pengarna till sjuk hund
    zasata skrev 2009-01-10 13:33:43 följande:
    det är väl inte så konrigt..?
    Jo, lite, för du är välldigt smal redan, ser inte vart du ska få 10kg ifrån
    Kavat skrev 2009-01-10 15:39:01 följande:
    Här var det lugnt. Nif mådde lite bättre i förmiddags så jag hoppas verkligen att det inte är någon fara. *Tänker på dig Nif*Vi har varit på Ikea och handlat den andra sängen. Vi var på ikea i går kväll också men av någon korkad anledning så glömde jag att kolla att sängen vi ville köpa verkligen fanns. Och det gjorde den inte. Så det var bara att vända efter middagen. Så idag var det lunch på Bäckebol, tur man har två Ikea inom 4 mil. Och nu finns min nya säng här hemma. Men där var det inte så kul, på Bäcekbol alltså. De byggde om och man fick gå hur långt som helst med byggräcken och utan något att titta på, det var typ lite möbler på några ställen ditkastade, men alltså inga färdiga "rum". Om de ändå bygger om så mycket så kan de väl åtminstonde leda om allt folk så att de slipper gå och se skiten.
    Skönt att höra om nif.

jobbigt att gå i onödan med ryggen, inget bättre med den än alltså?
  • Lokatt
    Kavat skrev 2009-01-10 16:53:43 följande:
    Lite bättre, var hos sjukgymnasten igår i alla fall. Men långt ifrån bra tyvärr. Satte mig med och försökte fylla över lite styrolitkulor i sittkudden. Haha! Halva rummet är fyllt med vita små kulor!
    bra att du var hos sjukgymnnasten, hade han/hon nån "lösning"? Troligen inte..

haha, kan tänka mig det, de är ju som statiska
    Sa jag att vovven fick sånna i julklapp? eller ja, en hund bean bag, sån som jag och nif länkade för en miljard år sedan. http://www.bean-bag.se/ i stl XL Den är gigantisk
    mamma2003 skrev 2009-01-10 16:54:02 följande:
    Lokatt: Vilken färg blir det på Cameleonbasen? Jag gissar på brun
    Såklart Jag har ju brun cam varukorg dessutom opch en brum sufflett, vårskruden är utklurad redan, allt i brunt med brun/beiga katvig tyget som topptyg på ryggen!
    Och när den kommer, brun bas o varukorg, orange suffla och åkpåse

Men det smärtar att sälja frogen, för den är allt snäppet skönare.
  • Lokatt
    mamma2003 skrev 2009-01-10 17:17:32 följande:
    Lokatt: Låter hur snyggt som helst. Brunt är min favorit

Jag måste tvätta min åkpåse, det står ju 30 grader, men det har inte jag på min maskin, funkar 40 grader skontvätt? *feg*
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6