• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Ekorrfamiljen skrev 2009-01-07 22:58:25 följande:
    Svar på #568 Absolut! Speciellt nu efter julhelgerna när huset varit fullt av folk och jag har varit tvungen att masa mig till jobbet medan alla andra sov fram till lunch.
    har du haft sovande gäster? hua så jobbigt!
    hhahaha har gärna gäster då och då, men efter 2-3 timmar får dom aölt palla sig hemmåt
  • Lokatt
    zasata skrev 2009-01-07 23:08:01 följande:
    vad jobbigt- tänk om sandrah dumpat mig där när jag ville gå hem och inte hittade...
    haha, ja, bara ringt sin kille, då hade du fått komma in i max tre timmar haha nej då
    Fast här är det så trångt att vi inte skulle få rum med gäster!

vad gulligt av dig att du tänkte titta på nk fast jag tror inte det behövs, blir väll över mina budgeterade 500kr om det ska vara jacka och byxor?
  • Lokatt
    Ekorrfamiljen skrev 2009-01-07 23:17:05 följande:
    Det var min dotter och min syster med sin dotter som var här över helgerna, inte lätt att slänga ut dem efter ett par timmar eftersom de bor på fastlandet allihop!
    hihi, jo då du kunde erbjudit tält?
    var det din dotter o syster kanske det var lite trevligar gäster o andra sidan
  • Lokatt
    Ekorrfamiljen skrev 2009-01-07 23:25:39 följande:
    Jo, de är trevliga! Det var däremot inte vädret.. Snö och minus 15 grader, så tält låter hårt för en som vill ha minst 24 grader inomhus och ändå går runt i 3 tröjor och långkallingar under brallorna.
    låter som min syster, har du snott henne?
    Hon fryser JÄMT! Fast hon har stickat och många lager på sig. Hon vill inte sova hemma hos min mamma när hon är i stan, för det är för kallt!
  • Lokatt

kavat, trist dag. Du kanske borde gå till läkare igen, med ryggen, få mer svar och bättre tabletter?

• Lokatt
    mamma2003 skrev 2009-01-08 13:59:08 följande:
    Den här skulle jag så gärna vilja ha i Mannes rum (om han hade haft ett rum )www.blocket.se/vi/19352384.htm?ca=11_sSjälvklart inte min annons för då hade jag inte velat ha en, utan hade haft en
    den är söt välldigt lindadjo-tyg tror jag

Hoppas du blir fin i håret!

Nu ska jag ringa medborgarskolan, min dotter ska börja på dans och engelska!

Jag har förresten bytt plats på datorn nu äntligen! Nu står den i det där vita skåpet jag köpte från blocket ni vet, i vardagsrummet, det är en jätteförändring! Känns helovant att sitta här!
  • Lokatt
    Kavat skrev 2009-01-08 17:02:34 följande:
    Aha, så det blir 120 ändå. Dåså.
    ja, jag fick lite råd av en i shoppingtråden och jag tror det är bäst med 120, även om det just nu känns gigantiskt inte kan väll mina barn bli så gamla/stora?!
  • Lokatt
    Asereht skrev 2009-01-08 17:01:21 följande:
    Nypysslat om någon vill kika. stickig.blogspot.com/
    mysiga!! Sånna skulle jag behöva i vårt vardagsrum! Vi har oxå haft -23 och här läcker altandörren i massor!
    Härligt naturliga färger oxå!
  • Lokatt
    Asereht skrev 2009-01-08 17:20:36 följande:
    Hela vårt hus läcker....*brrr*
    här med, fast i övriga rum är det från fönstren och där har vi element som vi brassar på så in i norden vi har bergvärme och står inte för kostnaden själv ju Men just balkongdörren är värre, dels är denm så stor, dels är den ända ner till golvet. och dessutom är det en nyinsatt dörr, nytillverkad och spikrak i en extremt skev dörröppning så golvet i vardagsrummet är kallt!!
    Asereht skrev 2009-01-08 17:19:47 följande:
    Närå och de börjar inte i skolan heller...eller växer ur vagnen... eller ännu värre blir tonåringar och tänker åka på Hultsfredsfestivalen till sommaren (och Arvika och nån i Borås tror jag det var)!  
    haha, shhhyy. *lyssnar inte*
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6