• zasata

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

men jag ahr ju jobbat och missat allt. men skrev ju inna om du säljer den att säga till mig ju :(

Lindadjo skrev 2009-01-01 22:47:07 följande:
    Den har ju blivit länkad flera gånger här i tråden juh!
    jag gjorde emd mjölk banan hallon yogurt tror jag det var. så inte så mkt i kanske. men vägrar ju ens smaka så spelar igen roll tror jag,.
  • zasata

mamam: åå vad roligt vill med åka till lager, specieltt barn lager! eller det i kosta.. skall dit i sommar i alla fall..

lin: okej skönt det är fler!  ebba var 85cm och vägde något på 11kg på kontrollen. men sen dess har hon inte ätit mycket.

• zasata

vad dör didrikson vill du ha?

Lokatt skrev 2009-01-02 11:00:59 följande:
    här är det ruggigt kallt! -17 grader! hua. Fast nu är maken ute på hundprommenaden, så jag ska väll inte klaga Om ni springer på didrikson på halva priset, får ni gärna hojta. Jag har pengar undanlagda på sparkontot till ändamålet, så jag slipper köpa fullpris nästa vinter Dottern kommer troligen kunna ha samma som nu och mellan har då kommit i kapp till exakt samma stl enligt kurvor.
  • zasata

*viskar* nk kör 50

Nifelheim skrev 2009-01-02 11:41:23 följande:
    Elric ligger ganska precis på mitten av mittenkurvan på längden tror jag, och en bit under på "bredden" (vikten alltså) men det börjar räta ut sig och han börjar komma ifatt. Han har 92 i popoverallen i år, och den har funkat jättebra. Finns en bra bit att växa i fortfarande, men den har aldrig känts FÖR stor. Satsar på 98 då. Gah, pop är ju smidigt och enkelt att få tag i, men jag är lite irriterad över att de har så lite rea nu för tiden. Ska kika på Gneis-kläderna.
  • zasata

kollat guppi i frölunda?

Lokatt skrev 2009-01-02 12:58:25 följande:
    tvådelad inte camo stl 110
    jag gillar inte alls min didrikson overall jag köpte i år till ebba. Nästa år blir det nog cross 2 delat. det är super och snyggt och bra pris :D
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6