Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
kan inte du länka till bugaboo tråden
kan inte du länka till bugaboo tråden
jag hitta en bee tråd
här händeri nte mycket idag.
i morgon vill jag med sy!
ååå vilken ångest jag har :(
lin.. hum.. säger inget..
tobbe har ont i magen och mår illa :(
här har det inte lbviit mycket sömn häller, orkar itne skriva men läs bloggen så.
tobbes föräldrar kommer i alla fall och hämtar ebba om ca 2 timmar. då skall jag sova lite. så är hon där tills mån eller tis
Vi var ju borta i nyår. först var vi iväg och skulle åka pulka. och skulle förbi mq. Då bajsar ebba löst och hela byxor overall strumpor allt. Fick köpa nytt och ta på henne. Tobias började klaga på magont, men mer magkatarrs ont. Fick veta att dom vi vart hos på nyår hade mamman blivit dålig förra natten (så ett dygn sen) och spytt en gång och vart helt utslagen hela dagen med feber. Men vi åkte lite pulka och tog en kopp te hos min bror. Sen skulle vi åkt till en annan kompis med tobbe mådde dåligt så åkte hem där han al sig i sängen och hade feber frös mådde illa och ont i magen. Jag la ebba och satte mig här, och gick sen och hämtade mitt täcke också och sov på soffan. Halv 3 i natt kräktes tobbe, och ligger i sängen än med feber och har ont i hela kroppen. Vid 7 i morse kräktes sonen hos dom vi var hos upp hela vällingen också. Tobias föräldrar har hämtat Ebba nu så hon får åka ner till halmstad 2-3nätter (saaaakna) Men känner att det är bäst för henne. för tobbe kan inte ta hans om henne nu. Och jag känner bara att hon ser hur rädd jag är och kanske blir lika dan som jag är. Vilket jag verkligen inte vill. Så nu sitter jag och väntar på att jag skall bli dålig. Vi har bara en toa med + att jag har mensvärk som inte gör saken bättre. Äter biobics och massa vitpepparkorn och håller mina tummar och tår. Men riskens känns minimal.
jag är inte immun, har gjort ett dna test :( men klarat mig än. men känns som jag kommer få det. hon den andra som bleb dålig. hennes son blev ju kass 1 dygn efteråt.
jo, många säger att jag för vidare smittan med henne. Men hon har ju antagligen haft sitt hoppas jag. Och då får jag ta att dom blir dåliga. om hon slipper gå igenom detta helvete hela livet. nu kudnej ag busa pussas och gosa ett par timmar tills jag visste att dom skulle komma.
lin: var kan man se filten?
oj 10tum? har du ens sett något då? tror vi har 21 på våran bärbara. men jag vill ha en mindre. Men får bli det eller ett par nya convorse när magsjukan är över. tycker synd om tobbe. och mig själv. men vågat gå in i "pestens rum" och gett han lite vatten proviva och en skorpa. skall iväg och köpa en tidning åt honom sen med om jag vågar mig ut.
åt en skorpa jag med nu. och blev ännu sämre :(
nu såg jag, vad snyggt det blev