• zasata

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

ft vad jobbigt. hoppas det ger med sig snart! men du är inte lika hemsk som mig och länmanr bort

fin tröjan blev!

• zasata

ja klart man kan ringa och hänga undan, men ett tips är att rigna dagen innan i så fall annars svarar nog ingen i telefonen. tyvärr jobbar ju inte jag nu. annars kunde jag hängt undan åt dig

• zasata

6börjar rean

Kavat skrev 2009-01-03 22:52:16 följande:
    Men började rean den 6:e? Var det inte 7:e? Jag är nog väldens snurrigaste just nu... Po.p rean börjar väl dan efter fick jag för mig, men den är den 8:e.
  • zasata

hum. jo då är det bara rea för dom med nk kortet den 6 då. brukar annars vara 2 timmar innan för dom med kort. och vid 12 tiden för alla andra..

• zasata

åååå mamma bebis? spännande!

jag tycker du skall sy *funderar* en snygg hoodtröja. såg en i bilddagboken som sytt en jätte snygg.

• zasata

fy.. ännu mer ångest. mådde lite illa men tänkte jag var hungrig. åt en macka och lite mat och lite kex choklad. fryser jätte mcyket och magen är känns konstig endå. och nu fick jag veta att pappan i den andra familjen blivit dålig. så bara jag kvar. vilket känns som jag inte kommer klara mig alls. så fan vilken ångest.

mamma: hur har det gått för din dotter?

• zasata

ja 29 ich 39 kr filten elelr något sånt sjukt. har några här hemma.

Kavat skrev 2009-01-04 16:46:08 följande:
    Ikea, har billiga fleecefiltar att slakta!
    jag borde sy nu när ebba är borta. men jag orkar inte. säkert dössjuk :(
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6