• Kavat

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Lokatt skrev 2009-01-04 16:06:53 följande:

fast hon hade fleece i två färger, dat har inte jag Den var jättesöt, men modellen gör sig nog bäst i liggdel. Ska kolla om lindadjo har kvar bild på mitt vindskydd... så blir det lättare att tänka vad som passar till.
    Ikea, har billiga fleecefiltar att slakta!
  • Kavat

Lokatt skrev 2009-01-04 17:38:30 följande:

behöver hjälp! Ni vet hjärtantyget, det är ju riktigt riktigt mörkbrunt, Ska jag ha svarta kantband, ljust gräddbruna eller inga? Längst upp i halsen och på sidorna om axelbanden på hängselbyxor. Snabba svar
    ljust gräddbruna!
  • Kavat

Ja, naturvitt eller så likt hjärtana som möjligt tror jag egentligen är snyggast, du såg väl Lindadjos tehuva?

• Kavat

Lindadjo skrev 2009-01-04 19:16:06 följande:

Vad ni skriver och har er... vi har varit ute på isen idag med, och haft med fika. Men idag var det kallare än igår. Brrrrr... dock inte lika kallt som Lokatt har det!! K kavat. Tack för svaret om kulorna... måste gå förbi loppisarna imorgon och kolla efter en gamal sacko jag har en till fråga till dig Kavat, du hade väl fixat undersidan av varukorgen på P&Tn eller? Hur gjorde du? Min har skrapat i och ser inte så fin ut... litet hål har det blivit oxå.. jag fixade till lite så att den kommer högre upp, men jag tänkte täcka över med extra tyg. Hur?
    Ja, just det jag. Jag tvättade den och sen kom jag inte längre... Men jag har planen klar!
    En röd laglapp med klister, alltså självklistrande! Hittade röda här på marknaden sist, så en sådan kommer att hamna därunder.
    Men hur höjde du din? Borde jag nog också göra. Egentligen hänger den ju inte i, men kör jag upp på en trottoarkant så skrapar den.
  • Kavat

Lindadjo skrev 2009-01-04 19:52:42 följande:

K kavat: Ja, det lät ju enkelt och bra med självhäftande. Här i syaffären fanns bara vita och det blir nog inte så snyggt
    Du får inboxa, det är marknad på torsdag!
  • Kavat

zasata skrev 2009-01-04 19:58:52 följande:

mina auktioner går jätte bra :D
    Ja, jag såg det. Jag var ju sugen på den turkosa igelkotten i 86, men den ser ut att gå dyrt!
  • Kavat

Lindadjo skrev 2009-01-04 19:30:49 följande:

Hittade en bild! Den näten man viker runt och knäpper fast, den har jag kortat av en aning genom att bara vika och sy lite. Då drogs hela grejen lite uppåt/bakåt och kom högre upp. Så pass högt så jag inte längre behöver min kardborre grej i mitten bak!
    Ah, jag får kolla på min! Tack!

Har föresten fortfarande ont i ryggen igen så jag är halvhandikappad, så det har inte blivit något sytt denna veckan. Nu har jag skitont i halsen och öronen... Vill inte bli sjuk.
  • Kavat

zasata skrev 2009-01-04 20:04:02 följande:

k kavat: hoppas du slipper bli det. skall jag, eller skall jag inte ha en bee?
    Tihi! Hur lång är UJ:n i ryggen? Och hur lång var Been?
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6