• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Välkommen till snacktråden för kreativa barnvagnsnördar!

Vi som hänger här gillar barnvagnar och pyssel. Det pysslas lika mycket med och till vagnarna som med annat.

Vi pratar barnvagnar och barnvagnstillbehör, barn kläder och pysselgrejer i massor och en varning är på sin plats att utfärda redan här: Det kan smitta!

Här pratas det även om allt och inget, om senaste pysselprojektet, annonser på blocket, saker man fyndat eller om familjen. Inget är ot så prata på! Huvudsaken är att vi har trevligt.

Detta är del 6 av tråden och nu är vi som en enda stor familj här!

• Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
  • Kavat

Fröken Småland skrev 2009-03-26 11:15:23 följande:

Verkligen, de brukar ligga runt 500:- eller mer. Nypris är 1.400:- på IKEA. Så jag är mer än nöjd, gillar att göra fynd som ni vet. Köper gääärna begagnat och "förädlar" själv för om ett halvår så har jag en ännu bättre idé och behöver inte gråta blod över "fel-köp" Asereht: Du är alltid snygg, även när du är lite klämd. Mössan är också fin .
    Superbra köp ju!
  • Kavat

Asereht, snygg mössa på snygg tjej!

Idag har jag varit hos sjukgymnasten. Fick lite "elchocker". Är ju som sagt rätt förkyld, så det blev inget tränat idag.

• Lokatt
    Kavat skrev 2009-03-26 18:15:27 följande:
    I gbg hade de fiskedamm (gamla kollektioner) och sen sålde de kalaskläderna och traktortröjorna. Så de har inte hela kollektionen, men vissa grejer med.
    fiskedamm med hemliga plagg! skoj! Var det bra pris? håller tummarna att de har med lite moln då! Och så ska jag kolla efter kamelonts monter, "behöver" en grön/blå stjärntröja i 110 men det är väll för mycket att hoppas på. där skulle dom vara iaf.
    Våga vägra blogga
  • Lokatt

kavat, har du börjat sått något än? Vad ska du så i år? Jag har inte sått än, men börjat fundera. Som sagt så slår jag ju inte på så superstort när det är hyreshem vi har, men lite fint vill man ju ha ändå. Jag vill gärna så olika luktärter, men av någon anledning gick det åt pipan med 80% av de jag sådde förra året
    Och så måste jag komma på ett hund och valp skydd till rabatten *klurar*  Förra året la vi sånt där grönt nät på jorden, det hindrade från att gräva, men hon gick ju och tuggade på dom ändå och nu den lilla får ju dessutyom plats att springa i rabatten hmm, inhägna på något sätt..  Ska bli skönt när lilla inte är valp heller längre.

Och gud vad börjar få nerver inför lördagen. Jag kommer antagligen tjata om det ett antal gånger till fram tills dess

Våga vägra blogga
  • Lokatt
    Kavat skrev 2009-03-26 18:18:49 följande:
    Asereht, snygg mössa på snygg tjej! Idag har jag varit hos sjukgymnasten. Fick lite "elchocker". Är ju som sagt rätt förkyld, så det blev inget tränat idag.
    elchoker?! Typ som tens då eller?
    Våga vägra blogga
  • Kavat

Sådärja, nu har jag också varit duktig med T.

Lokatt, ja, de hade fiskedamm och man fick då säga storlek och tjej/kille och så fick man fiska. Men de hade bara en sak av varje sort, alltså alla stl 110/116 tjej var velourkjol orange/brun/beige. Alla killvarianter från 74-110 var robottröjor, om jag minns rätt osv.

Något av de nya bör de ju ha tycker man. På mässan hade de velourmössorna med moln med sig också samt kalasförkläde som specialerbjudande.

Fröken Småland, fin säng - innan den blev nerkissad.

• Fröken Småland
    Kavat skrev 2009-03-26 20:08:43 följande:
    Sådärja, nu har jag också varit duktig med T. Lokatt, ja, de hade fiskedamm och man fick då säga storlek och tjej/kille och så fick man fiska. Men de hade bara en sak av varje sort, alltså alla stl 110/116 tjej var velourkjol orange/brun/beige. Alla killvarianter från 74-110 var robottröjor, om jag minns rätt osv. Något av de nya bör de ju ha tycker man. På mässan hade de velourmössorna med moln med sig också samt kalasförkläde som specialerbjudande. Fröken Småland, fin säng - innan den blev nerkissad.
    *rusar in på T och snokar*
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6