• Kavat

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Jag skickade maken till NKs rea och det var superutplockat...

• Kavat

mamma2003, oj, är det redan dags för dagis?!
    Lite förvånande dock att du inte lämnat honom till din mamma. Det är ju det bästa som finns! En liten egen stund i vardagen. Men ja, du får ju din träning i helgen. Låter jätte kul med Disney on ice!

Här gick också mannen till jobbet och eftersom vi är sjuka så fick han åka in till NK kids med lista på lite kläder. Men det fanns inte en enda jacka eller byxa i någon färg kvar i 110. Men en i lila i 104 så jag hoppas att den räcker till. Vilket den nog gör, *hoppas* Och så hittade han en windstopperfleece, som jag egentligen inte skulle ha.
    dyr jacka med tanke på att förlorade lite arbetstid. Hade en låååång lista på vad jag ville ha.

• Kavat

Lokatt skrev 2009-01-07 09:28:15 följande:

Nu ska jag visa vad jag sydde igår! (kul med plus, terrar er med alla nya grejer på kort) Huvtröja/zippisjacka i 70-talstyg. Innsidan på huvan är enfärgad orange.
    Åh, titta, tjejen börjar bli varm i kläderna! Är impad!
  • Kavat

Halloj Asereht! Skönt att ni är på bättringvägen. Men shit, vad tufft när alla är sjuka hela tiden.
    Själva är vi superförkylda, feber och lätt hemskt. Min rygg är värre än någonsin, det blir ännu sämre när jag blir förkyld verkar det som. Förkylning kan jag ta, men just när man knappt kan röra sig och än mindre göra det man vill, då blir alla och allt lidande runt omkring. Blir lättirreterad och grinig när man går runt med ständig värk...
    Men det går väl över det med.

• Kavat

zasata skrev 2009-01-07 10:43:05 följande:

vad synd :( jag skall jobba idag.
    Har de inte haft skaloveraller alls?
    Jag vill få tag i en i stl 92, men det verkar vara omöjligt!
    Helst ny och på rea alltså, men beg verkar också svårt.
  • Kavat

zasata skrev 2009-01-07 19:35:10 följande:

k kavat: Kom inte ihåg vilken stl du ville ha på po.p men fanns mycket idag då vi fyllde på.
    Va!? Och det säger du nu!!! Jobbar du imorgon?! Jag vill ha 104/110 och 92 och det fanns typ bara en jacka och en fleece. Inga skidbyxor! Inga skalkläder, fast det kanske de inte har?
  • Kavat

zasata skrev 2009-01-07 19:50:05 följande:

nix det är vårenens. dock kom vårens skaljackor från förra året upp siom var kvar, men bara stl 68 :(
    skidbyxor i större storlekar?
  • Kavat

zasata skrev 2009-01-07 19:53:28 följande:

jobbar i morgon med. dom ringde ju en timma innan ;) vanlig vinterjacka kan finnas 104/110 och ws fleece kan finnas i bägge stl men vet inte vilka färger.
    inboxar dig
  • Kavat

Asereht skrev 2009-01-07 19:53:41 följande:

Nu har jag petat in kort på mitt egenfärgade garn i bloggen. Det var ungefär vad jag orkade med för ikväll. Nu ska jag gå och försöka sova. Det blev inte mkt sömn i natt pga hosta (både egen och barnens).
    Tjusigt! Härlig färg på det te-färgade!
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6