• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Bebis
    Iskall Öl skrev 2009-01-31 21:36:46 följande:
    Va står där? slipper inte in
    Man måste nog ha automatisk inloggning och klistra in hela länken, det står intresserad av....... Män. Och ja man kan välja både och och det har han inte gjort.
    Så på facebook är han gay, sen om han är annat på andra sidor ja det får stå för honom.

*kniper igen och gömmer sig innan nån kastar ut mig ur tråden*

Bara jag som älskade Kittys klänning igår?
    iofs älskar jag rosa oxå så det kanske hade med det att göra.
    Don't Panic
  • Kaxmaja
    Bebis skrev 2009-01-31 21:39:08 följande:
    Man måste nog ha automatisk inloggning och klistra in hela länken, det står intresserad av....... Män. Och ja man kan välja både och och det har han inte gjort.Så på facebook är han gay, sen om han är annat på andra sidor ja det får stå för honom.*kniper igen och gömmer sig innan nån kastar ut mig ur tråden*Bara jag som älskade Kittys klänning igår? iofs älskar jag rosa oxå så det kanske hade med det att göra.
    Jag kastar in dig i tråden igen
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Bebis
    elegi skrev 2009-01-31 21:37:51 följande:
    Det var inte så jag menade BTW så håller jag med dig Menade bara att jag länkade till den tidigare men ingen kommenterade mitt inlägg då
    Jag skojade bara missade att lägga in nån smiley har en massa feber och är inte helt klar i skallen :P
    Don't Panic
  • elegi
    Man måste nog ha automatisk inloggning och klistra in hela länken, det står intresserad av....... Män. Och ja man kan välja både och och det har han inte gjort. Så på facebook är han gay, sen om han är annat på andra sidor ja det får stå för honom. *kniper igen och gömmer sig innan nån kastar ut mig ur tråden* Bara jag som älskade Kittys klänning igår? iofs älskar jag rosa oxå så det kanske hade med det att göra.
    Här kan du få låna och gömma dig bakom

• Iskall Öl
    Man måste nog ha automatisk inloggning och klistra in hela länken, det står intresserad av....... Män. Och ja man kan välja både och och det har han inte gjort.Så på facebook är han gay, sen om han är annat på andra sidor ja det får stå för honom.*kniper igen och gömmer sig innan nån kastar ut mig ur tråden*Bara jag som älskade Kittys klänning igår? iofs älskar jag rosa oxå så det kanske hade med det att göra.
    Men e ju inte medlem på fb ;9
    okey..
    ♥ AC/DC live 17.06.2009 ♥ thiindra.blogg.se
  • Iskall Öl
    elegi skrev 2009-01-31 21:43:27 följande:
    Här kan du få låna och gömma dig bakom
    Alltid ska du stila
  • Bebis
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 21:39:47 följande:
    Jag kastar in dig i tråden igen
    Pewww om den ärade TS anser att jag får vara här så lägger jag mig bakom soffan där och inväntar försvarstalet
    Don't Panic
  • Bebis
    Iskall Öl skrev 2009-01-31 21:45:59 följande:
    Men e ju inte medlem på fb ;9okey..
    Intresserad av: Män

Exakt så står det
    Don't Panic
  • Iskall Öl
    Bebis skrev 2009-01-31 21:47:35 följande:
    Intresserad av: MänExakt så står det
    Okey... Meh, varför förnekar han det då . Sa ju att ingen så snygg kan va hetero

(tack btw, skvaller tackar man sällan nej till )
Svar på tråden Lets dance 2009