• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • mamlan

Lina S skrev 2009-01-31 23:32:04 följande:

Hoppar bara in utan läst!Är bara nyfiken på vem som åkte  ut i fredags??
    Ingen tror jag, eftersom magdalena blev sjuk och har lämnat programmet, tror de får ta med poängen till nästa fredag i stället.
  • Bevabus

japp så är det!

mamlan skrev 2009-01-31 23:34:11 följande:
    Lina S skrev 2009-01-31 23:32:04 följande:
    Ingen tror jag, eftersom magdalena blev sjuk och har lämnat programmet, tror de får ta med poängen till nästa fredag i stället.
  • Bebis
    mamlan skrev 2009-01-31 23:30:52 följande:
    Tricis skrev 2009-01-31 21:03:58 följande: Himla schyst att tala om för alla här att han legat med arja då om du känner honom, även om det är via en kompis...och åter till det där med källkritik..ett ev. urklipp ur en ev. msn konversation med någon som e. är tobbe i lets dance..NJAA, det skulle nog inte kvalificera sig som en säker källhänvisning..sorry. Hoppas han läser här så han ser hur du hanterar hans privatliv om ni nu känner varandra så väl att ni kan diskutera sexuell läggning på msn.
    Nej nej hon säger att han sagt det själv i en intervju eller dyl men det finns inte ett spår av den på internet.
    Don't Panic
  • elegi
    gubealol skrev 2009-01-31 23:46:02 följande:
    www.hanky.se/TobiasKarlsson MÅSTE ge mig in i leken.. fast ni kanske redan rett ut allt. Men han skriver vid flera tillfällen om att han letar efter Mr Raight.
    Ja och på facebook så står det att han är intresserad av MÄN så den delen är iaf solklar för mig , sen huruvid han haft sex med sina danspartners eller inte känns inte som  att det är livsviktigt för mig att veta egentligen
  • mamlan

Bebis skrev 2009-01-31 23:50:33 följande:

Nej nej hon säger att han sagt det själv i en intervju eller dyl men det finns inte ett spår av den på internet.
    Kolla inlägg nr 2663, där har hon lagt in vad hon påstår är en msn konversation mellan henne och Tobbe...
  • Bebis
    mamlan skrev 2009-01-31 23:56:09 följande:
    Bebis skrev 2009-01-31 23:50:33 följande: Kolla inlägg nr 2663, där har hon lagt in vad hon påstår är en msn konversation mellan henne och Tobbe...
    Jag vet men där står det inget om det påstådda ligget med Arja, det säger hon kommer från en artikel eller nåt sånt.
    Don't Panic
  • giftgrodan
    grabbarna skrev 2009-01-31 14:15:55 följande:
    såg på tv4 real nu eftersom jag jobbade igår kväll och jag tyckte att almenäs kommentar om att hon förstår varför laila är singel var väldigt plump och onödig...det är ju bara 2 veckor sedan det tog slut...men jag tycker överlag att almenäs småprat är enormt störande...
    oj, hur sa hon det?
  • Bebis
    giftgrodan skrev 2009-02-01 00:01:42 följande:
    oj, hur sa hon det?
    Laila kunde inte slappna av sa hon och då frågade almenäs hur hon gjorde på semester, laila sa då att hon steg upp före alla andra och jobbade en timme och sen smög ner i sängen igen. Ursäkta men jag förstår varför du är singel sa almenäs då.

Sååå taskigt.
    Don't Panic
  • mamlan

Bebis skrev 2009-02-01 00:01:07 följande:

Jag vet men där står det inget om det påstådda ligget med Arja, det säger hon kommer från en artikel eller nåt sånt.
    Nä, men det menade jag inte heller, däremot "citerar" hon honom angående hans sexuella läggning, talade hon om att det skulle läggas ut på fl??
Svar på tråden Lets dance 2009