• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Bebis

Ja alla blir saliga på sin egen tro, jag väljer att tro på de fakta jag kan se i nuläget så får det vara bra med det.

Heja Kitty

Don't Panic
  • Kaxmaja

Jag håller med era komentarer om att de var budget vecka på Lets dance med tanke på klänningstyget. Eller rättare sagt bristen på klänningstyg 

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Bebis
    Kaxmaja skrev 2009-02-01 14:31:03 följande:
    Jag håller med era komentarer om att de var budget vecka på Lets dance med tanke på klänningstyget. Eller rättare sagt bristen på klänningstyg 
    Fast jag tycker somliga av dem alltid ser till att ha halva klännigar, typ de som dansar med Carl-Jan och Hasse.

Eller inbillar jag mig nu, måste nog kolla hemsidan
    Don't Panic
  • Kaxmaja
    Bebis skrev 2009-02-01 14:32:06 följande:
    Fast jag tycker somliga av dem alltid ser till att ha halva klännigar, typ de som dansar med Carl-Jan och Hasse.Eller inbillar jag mig nu, måste nog kolla hemsidan
    Jo men de stämmer. De är vissa som ofta har halva klänningar. Priset denna vecka tog dock Nickes partner. Inte snyggt någonstans tyckte jag.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Bebis
    Kaxmaja skrev 2009-02-01 14:33:06 följande:
    Jo men de stämmer. De är vissa som ofta har halva klänningar. Priset denna vecka tog dock Nickes partner. Inte snyggt någonstans tyckte jag.
    Vadå lite underkläder och en morgonrock är det väl fullkomligt normalt att dansa i
    Don't Panic
  • Tricis

Bebis skrev 2009-02-01 14:34:40 följande:

Vadå lite underkläder och en morgonrock är det väl fullkomligt normalt att dansa i

Tyckar iallfall att det är skönt att blondinbella inte är med längre..
  • Bebis
    Svar på #2745
    Det känns lite som om de damerna överkompenserar lite med tanke på vilka de dansar med... Som om de klär sig extra utmanande för att dölja att dansen inte är så där skitbra.
    Jag skulle då inte vilja ha CarlJans händer på min nakna mage om jag hade en chans att välja men det kanske bara är jag
    Don't Panic
  • Bebis
    Tricis skrev 2009-02-01 14:35:34 följande:
    Bebis skrev 2009-02-01 14:34:40 följande: Tyckar iallfall att det är skönt att blondinbella inte är med längre..
    Jo hon var liite jobbig att lyssna på, och klämkäck, fan jag hade grinat ögonen ur mig om jag åkt ur. Det är okej att vara mänsklig.
    Don't Panic
Svar på tråden Lets dance 2009