• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Bebis
    mamlan skrev 2009-02-01 00:11:37 följande:
    Bebis skrev 2009-02-01 00:01:07 följande: Nä, men det menade jag inte heller, däremot "citerar" hon honom angående hans sexuella läggning, talade hon om att det skulle läggas ut på fl??
    Mm jag vet men jag tycker vi låter det vara tills personen ifråga är här och själv kan svara på det.
    Don't Panic
  • mamlan

Bebis skrev 2009-02-01 00:13:02 följande:

Mm jag vet men jag tycker vi låter det vara tills personen ifråga är här och själv kan svara på det.
    Personligen tycker jag vi lägger ned hela frågan överhuvudtaget..för om det är någon som är "personen i fråga" så är det väl ändå Tobbe? Och han lär ju knappast titta in här? Tycker bara det är oschyst att lägga ut vad man säger är hans egna ord här.
  • Annanym

Morgan Alling selade (helt suveränt!) en misslyckad ammatör... utbrytare? i serien "Lite som du. Min absoluta favoritserie ever!

• Kaxmaja

Fick punka på bilen igår så nu har vi ett sånt där leksaksdäck på = kan inte åka till Sverige och handla idag så då blir de lets dance på tvn

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2009-02-01 11:13:17 följande:
    Kan inte riktigt släppa det där med Daniel och Magganwww.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/le...www.kvp.se/noje/1.1446871/daniel-da-silva-cho...Men det kan ju faktiskt vara så att de "bara" är riktigt goda vänner..men jag hade nog inte riktigt gillat läget om jag nu var Daniels fru (om han nu är gift menar jag alltså)
    Jag tycker inte att de är så himla konstigt. Tidningar skriver alltid så de ska låta dramtaiskt. Och bara att han suttit där lång tid eller var med och kørde henne hem betyder inget mer før mig
    Tänk hur mycke tid de tillbringar tillsammans de dagar då de har tränat. De tränar säkert mer eller mindre hela dagar. Säkert sent på kvällen ibland oxå. Så de kommer ju varandra ganska så nära. Då något sånt här allvarligt händer då hade jag nog oxå stannat kvar på sjukhuset efter att ha kørt in en kompis.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • vicira
    Annanym skrev 2009-02-01 09:50:30 följande:
    Morgan Alling selade (helt suveränt!) en misslyckad ammatör... utbrytare? i serien "Lite som du. Min absoluta favoritserie ever!
    Älskade också den serien, såg nu att den äntligen ska släppas på DVD.
  • Tricis

Lina S skrev 2009-01-31 23:32:04 följande:

Hoppar bara in utan läst!Är bara nyfiken på vem som åkte  ut i fredags??
    ingen, var ingen utröstning i fredags.
  • Tricis

gubealol skrev 2009-01-31 23:46:02 följande:

www.hanky.se/TobiasKarlssonMÅSTE ge mig in i leken.. fast ni kanske redan rett ut allt. Men han skriver vid flera tillfällen om att han letar efter Mr Right.
    bi alltså.
  • Bebis
    Tricis skrev 2009-02-01 13:56:39 följande:
    gubealol skrev 2009-01-31 23:46:02 följande: bi alltså.
    kolla hans facebook oxå hejsan hoppsan oj så det står inget om tjejer där. trots att man kan välja det
    Don't Panic
Svar på tråden Lets dance 2009