Inlägg från: Snorkfröken83 |Visa alla inlägg
  • Snorkfröken83

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

eller så gör man som vana att förhandsgranska? :)

• Snorkfröken83

Fru annmi skrev 2009-01-09 17:06:14 följande:

Jaa..Joo,men om man ändå vill byta kan de ju vara roligt att kunna lägga tbx allt man hade innan
    Nå jo, då :)
  • Snorkfröken83

Beas barnslikheter: Ser att du också har 3 kolumner i din blogg. Hur har du gjort? Vill också ha 3 kolumner.. Och jag vill göra det utan att alla mina gadgetar försvinner..

• Snorkfröken83

Carisma95 skrev 2009-01-09 19:59:19 följande:

Minita Black (och så klistrade jag in Isolfiridiens html-kod.
    Finns ingen Black bara dark...
  • Snorkfröken83

Mamasnest skrev 2009-01-09 21:21:58 följande:

Finns det en lista på de som vill upp i trådstarten? Min man kommer snart hem efter att ha varit borta i 3 veckor så jag kommer nog inte att sitta vid datorn lika mycket de sista dagarna. Tänkte att vi kunde fixa det där nu?!
    Jag gjorde en lista men jag vet inte om den "åkt vidare" med nån.. Som sagt, jag vill med...
  • Snorkfröken83

visst är det så att min statistik på gäster inte nollställs om jag gör enligt de som nån visade här tidigare. Att få 3 kolumner med hjälp av att klistrar in en html-text... För det är väl sparat hos susnet visst?

• Snorkfröken83

om ni kollar in på min blogg nu lite.. Är min ruta där det står "tigerns hörna - tigern i ett nötskal". Är den någon modell som man bara kan ha småa foton/bilder i? För jag får inte in min gamla bild Skulle kunna göra så att jag har 3 bilder på rad.. men jag vet inte hur man gör...

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?