Inlägg från: Snorkfröken83 |Visa alla inlägg
  • Snorkfröken83

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Jag har nog i kryssat att samtliga kan ge en kommentar... Vad kan då vara fel?

• Snorkfröken83

Isorfidien skrev 2009-01-10 15:39:15 följande:

Menar du en header? Den där bilden längst upp? Jag hade åtskilliga problem att få till en storlek som passade.
    Just den.. Vilken storlek lyckades du med då?
  • Snorkfröken83

Fru annmi skrev 2009-01-10 15:34:32 följande:

Du har fått mitt Problem med Kommentarerna Du får ändra till antingen PopUppfönster eller Helsida tyvärr..Inte under inlääggen,det går inte!
    Aha! Nå nu då?
  • Snorkfröken83

Nu gjorde jag bilden 220 hög, höjden blev 562... Men den borde då väl rymmas?! Men den syns inte för det.. Blir bara mer och mer knäpp snart...

• Snorkfröken83

Varför i hela fridens namn syns inte min bild?! Har gjort den både smal och avlång nu.. så den borde passa in.. men NEJ! *riva sig i hårt*

• Snorkfröken83

Isorfidien skrev 2009-01-10 17:17:08 följande:

Vilket filformat har du sparat den i? Har du testat om någon annan bild fungerar att lägga in?
    Jag har sparat i .jpg som alla andra jag använder...
  • Snorkfröken83

2wins skrev 2009-01-10 17:42:33 följande:

Hej, Lite halvny på detta.. Jag försöker få in bildspelsgadgeten, men förstår inte riktigt urvalen, jag vill ju lägga in mina egna bilder.. Ingen hacker precis som ni kanske förstår. Någon som kan hjälpa mig? tvillingarwhat.blogspot.com/ Tack på förhand!
    Vilken härlig bild man möts av då man öppnar upp din blogg! Bilden riktigt sprudlar av gläje!
  • Snorkfröken83

Baglady skrev 2009-01-10 18:51:09 följande:

Hej hej! Många bra tips här!!! Har precis börjat blogga, och vill gärna ha lite feedback! Vad tycker ni?
    Jätte fin blogg! Jag vill också få sådär fint där uppe
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?