Inlägg från: Snorkfröken83 |Visa alla inlägg
  • Snorkfröken83

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Carisma95 skrev 2009-01-10 23:23:38 följande:

Men en sån kodning kan man väl inte lägga som gadget? cutestblogg....... går ju att göra så med. Men den rosbakgrunden jag la in i testbloggen var jag tvungen att lägga in direkt i html-texten.
    var gjorde du det då?
  • Snorkfröken83

Carisma95 skrev 2009-01-11 07:32:48 följande:

Aha. Jädra Hacker!!!
    TACK! NU funka de!! *lycklig* Blev kanske lite fööör rosa nu.. men då är det ju bara att hitta en ny bakgrund och ändra URL
  • Snorkfröken83

Carisma95: har du gjort din bakgrund själv eller har du hittat den nån stans? Om du har gjort den.. i vilket program? (jag har aldrig PS och bara GIPM:at en dag(igår) )

• Snorkfröken83

Nu har jag hittat en snygg bakgrund som jag vill ha. Den täcker från sida till sida så nu vill jag ha att den är stilla då man scrollar.. Var i HTML-texten skall man skriva in nått och VAD skall man skriva in?

• Snorkfröken83

Nu har jag också gjort en signatur.. Men det är en grå ram runt hela skiten Hur får jag bort den? Ser ju fult ut sådär.

• Snorkfröken83

Men ni har ingen ram? var får jag bort min ram runt signaturen? Ni har ju ram runt era bilder men inte runt signaturen...

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?