Inlägg från: Snorkfröken83 |Visa alla inlägg
  • Snorkfröken83

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Har alla gått o sova "redan"? sitter och knåpar med min blogg jag ännu.. Om jag skulle hitta på något nytt dit Vet att jag vill ha någon snygg bakgrund.. men vet ännu inte vilken sorts..

• Snorkfröken83

Millami skrev 2009-01-10 10:44:52 följande:

e d svårt å få in dendär "gästboken" som flera av er har? å sedan så man får 3 spalter, e d också svårt?
    Till gästboken använder jag www.olzzon.com/gratis_gastbok.htm därifrån jag får en kod att klistra in i ett java/html-skript fönster.
  • Snorkfröken83

Nu blir jag knäpp! Har gjort "en bild" med tre bilder efter varandra.. Jag får in den enligt "anpassa" i bloggen. Men sedan då jag kikar på min blogg är den inte med.. Hur stora/Små bilder kan man ha?

• Snorkfröken83

Beas barnslikheter skrev 2009-01-10 13:02:52 följande:

Jag har samma problem so du tigern...frustrerande!
    Jag går snart sönder! Som sagt, liiiite frustrerande.. *arg smiley* (hur gör man dem?)
  • Snorkfröken83

Buschiq skrev 2009-01-10 00:24:34 följande:

Jag sover inte *räcker upp en hand* (men ska nog krypa till kojs nu) Var och kikade på din blogg och lämnade ett litet meddelande  
    Skrev du i gästboken då eller? Hittar inte det någon stans tycker jag..
  • Snorkfröken83

Buschiq skrev 2009-01-10 14:32:15 följande:

Åh - nej sorry, det var menat till Honey Puff. Hon frågade vad vi tyckte om bloggen. Jag har varit in och läst på din i omgångar också, men inte skrivit något ännu. Jag får lämna en liten hälsning nästa gång!!!
    Haha! ok
  • Snorkfröken83

Fru annmi skrev 2009-01-10 14:53:11 följande:

=: - [...Utan mellanslag Har du fått ordning på't nu??
    Ok, tack.. tänkte ifall jag behöver använda arg gubbe igen nån gång Nä, jag har typ gett upp för tillfället. Mina nerver fick något fel.. typ.

Någon som har någon lösning på mitt problem?
  • Snorkfröken83

Isorfidien skrev 2009-01-10 15:27:08 följande:

Tigern: jag försökte lämna ett meddelande i ditt kommentarfält men det gick inte. Försöker du få in bilden i inlägget? Jag är så insnöad på bakgrunder nu. Hur stor är bilden egentligen? Bilden på mina vegetariska biffar som jag lagt till i bloggen är 320 x 240. i73.photobucket.com/albums/i209/pernedlorien/... är biffarna frostensdotter.blogspot.com är bloggen
    Va? funkar de inte att kommentera... skumt.. ? *lessen i ögat*

Jag vill ha in en bild där det står "TIGERNS HÖRNA"... Men de går inte...
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?