Inlägg från: Sexymala |Visa alla inlägg
  • Sexymala

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Måste man klistra in HTML koden till "mysignature" varje gång man skriver ett inlägg? Det finns ingen stans man kan klistra in det och dte kommer automatiskt??

• Sexymala

Fru annmi skrev 2009-01-17 14:33:53 följande:

Japp de måste man....
    okej. Tack... men va jobbigt.. *pust*
  • Sexymala

Varför visas inte min besöksräknare från susnet? Har lagt in koden i HTML/Javascript gadget, men det syns inget på bloggen... Tycker f.ö att susnet var en rörig sida. Men eftersom man kan blocka sitt egna ip nummer gillar jag den, för det kan man inte hus utvecklarna va?

• Sexymala

Fru annmi skrev 2009-01-17 21:55:28 följande:

*Pekar Uppåt*...Febrilt..Du har väl läst Inlägg 1308...Jag hade fel "sorry"
    Jag har läst! Och använt mig av det! Kolla!!

crazy-malin.blogspot.com/
  • Sexymala
    guild skrev 2009-01-18 00:31:24 följande:
    Måste säga att du skriver väldigt bra... fastnade och läste
    Åh, vad kul att höra! Tack!!
  • Sexymala

Nu fick jag till besöksräknaren! Saknas bara lite besök nu och kommentarer. Det är ökentort på sådant i min blogg!!

Just det, har lagt till en header också!!

crazy-malin.blogspot.com/

• Sexymala

Nu blev det en besökare till vix!! Kul med blogg! Jag tänker läsa den!!

• Sexymala
    vickis75 skrev 2009-01-21 17:58:20 följande:
    Heeej Mallan! Åh såg att jag fick en besökare till minsann. *letar rätt på Mallans blogg*
    Finns ovan i tråden,. eller i vårt forum
  • Sexymala
    Lioness skrev 2009-01-21 18:23:33 följande:
    Hur gör man för att lägga in en egen bild i översta rutan där texten Medlen 116 står?medlen116.blogspot.com/Lioness
    Layout -> rubrik (det din blogg heter) direkt under navbar -> redigera-> lägg till bild eller ngt sådant heter rutan. Du får hämta bild från datorn eller webben, tror jag!
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?