Inlägg från: Carisma95 |Visa alla inlägg
  • Carisma95

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Isorfidien skrev 2009-01-08 13:55:00 följande:
    För er som det inte fungerade för. Sparade ni både i gadgeten och vid layoutsidan?
    japp...
    vastragotaland.blogspot.com - mina reflektioner, tankar och åsikter om ALLT! =)
  • Carisma95
    Isorfidien skrev 2009-01-08 14:12:03 följande:
    Så där blev det för mig också så jag har bara två val numera.
    Funkar inte med bara två val heller...
  • Carisma95
    Isorfidien skrev 2009-01-08 14:17:54 följande:
    Carisma: Vet tyvärr inte vad jag ska rekommendera dig att göra. När jag lade till min så dök rutorna upp omedelbart men det tog lång tid innan jag fick upp hur många som faktiskt klickat i alternativen. Testade att klicka i själv och det tog ett tag innan jag såg en 1a intill rutan.
    Ok, det är sparat iaf. Jag får väl se om det dyker upp... Tack ändå.
  • Carisma95

Pyzam har jättefina bakgrunder (tycker jag personligen), men som sagt. Jag försökte lägga in en och allt annat försvann...

• Carisma95
    pysselpussar skrev 2009-01-08 23:17:37 följande:
    *morr*Seriöst!! Vad har ni andra för besöksräknare? Min funkar inte alls!!!! *grr* blir sååååå ----- arg!
    www.utvecklarna.se
  • Carisma95
    Isorfidien skrev 2009-01-09 09:02:29 följande:
    Mamasnest skrev 2009-01-09 08:20:45 följande: Har du tagit dig en titt på min blogg? frostensdotter.blogspot.comOch nästa fråga - har du ett bildredigeringsprogram?gång.Sedan med hjälp av textverktyget skrev jag mitt namn i rutan, markerade med
    Jag laddade ner "Gimp2" (också gratis).
    Har inte använt det så mycket än, men är nöjd med det jag har gjort hittills.
  • Carisma95

Jag är lite novis; vad är skillnaden (fördelar/nackdelar?) på jpg och gif-format?

• Carisma95
    Fru annmi skrev 2009-01-09 16:36:17 följande:
    Beskrivning på Sid 64...
    Sid.64 var nånstans...? (Helt lost).
  • Carisma95

Aha, i tråden. Ha ha!
    Sorry, tjejer! Har tvättat bilen precis. Vettet försvann väl i takt med schampot..

• Carisma95
    Isorfidien skrev 2009-01-09 16:49:38 följande:
    Jupp. Det är den länken.www.blogcrowds.com/resources/view_template.ph...Kopiera hela html-koden. Ta bort kodningen i din blogg och lägg till denna kod istället.Sidan blir svart men gå bara in och ändra teckensnitt och färger under layouts så kan du välja vit bakgrund där.
    Men om man vill ha kvar bakgrunden man har då...?
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?