Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Lina med Liten skrev 2009-01-26 21:48:22 följande:
    God kväll tjejer! *rusar t katvig*
    Godkväll! Det var länge sen vi var här samtidigt, allt väl?
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2009-01-26 22:06:26 följande:
    Ni som har köpt Molos linnen, använder ni dom nu med eller dom väntar till sommaren? Tycker det är trist att handla nu ngt man inte kan ha förrän om så länge... Har ni dom med tröja under eller?
    Vi använder dem under skjortor.
    Lina med Liten skrev 2009-01-26 22:06:42 följande:
    Hej! Allt bara fint! Med er också hoppas jag...
    Ja, bara bra
  • isold2003
    Duntoffla skrev 2009-01-26 22:15:57 följande:
    God kväll tjejer!Vad händer här?
    God kväll! Jag är jätteshoppingsugen men det blir inget shopat
  • isold2003
    Jen80 skrev 2009-01-26 22:18:50 följande:
    Nu har jag säkert missat en massa inlägg för jag har inte läst på länge. Försvann in i T-djungeln . Men Molohar kommit med gröna fina jeans som inte alls är så dyra. Såg dem på eleraff och funderar på dem till Liam. Annars kör vi inte med så mycket smala jeans här längre, utan mest NS. Måste också ut i och kika bland byxor snart då Liam har vuxit ur de flesta. Såg lite jeans på Åhléns som kommit in nu, men vet inga på rak arm. Ska säga till om jag hittar några fina . Nu ska jag hänga tvätt och sen sova!
    Ja de gröna jeansen har jag spanat lite på, de kanske är något. Jag har köpt ett par Molojeans från vårkollektionen till storkillen och är supernöjd med dem.

Duntofflan, jag väntar besked från Okidoki om hur mkt av min beställning hon fick tag på innan jag shoppar mer Molo, sen är jag nyfiken på M.A.Ts kollektion, lite kommer det ju att bli till killrna därifrån.

OT men maken öppnade just sitt lönekuvert och vi sitter fortfarande och skrattar, vi har båda fått drygt dubbelt så mkt lön denna månad mot vanlig pga retroaktiv löneförhöjning och utbetalade komptimmar. Underbart med sån härlig överaskning!!
  • isold2003
    Lina med Liten skrev 2009-01-26 22:30:24 följande:
    Isold: jag antar att det ska firas med en ordentlig dos shopping
    Absolut!! Men även shopping till mig och maken
  • isold2003
    Plummy skrev 2009-01-26 22:32:30 följande:
    isold2003 skrev 2009-01-26 22:26:29 följande: Men vad härligt! Ska ni hitta på nå't skoj, eller sparar ni?

Vi sparar nog det mesta men vi ska åka till Storhogna om ett par veckor och åka skidor, ska bo på ett spahotell men har inte bokat någon spabehandling, det får det bli nu Vi har pratat om att åka till Paris eller London senare i vår och det kommer nog att bli av nu

Lina med Liten skrev 2009-01-26 22:32:47 följande:
    aaah! trevligt! Ngt du har spanat in då?
    En Hunkydoryklänning Maken ska köpa ny telisutrustning.
    Duntoffla skrev 2009-01-26 22:35:18 följande:
    Åh grattis till den positiva nyheten! Det blir många Molo och MAT där Har du förresten hört något hur det går med Slitage webbshop?
    Absolut! Hoppas på fina jackor från M.A.T till våren. Webshopen var uppe några dagar men  erkar inte fungera nu. Vet inte varför. Senaste gångerna jag varit nere på Slitage har inte Caroline varit där utan bara hennes kompanjon som har mammaklädesbutiken, de delar lokal.
  • isold2003
    Plummy skrev 2009-01-26 22:44:09 följande:
    isold2003 Låter superhärligt!!
     Skulle gå och lägga mig men blev alldeles uppspelt
  • isold2003
    Plummy skrev 2009-01-26 22:45:06 följande:
    Någon med erfarenhet av Nova star jeans? Har aldrig haft några till nå'n av tjejerna.. Hur är NS Baggy raw ??
    Till hur stor och hur smal/bred? NS jeansen sitter jättefint på min lillkille som blir tre snart men inte bra alls på min smala femåring.
  • isold2003
    Duntoffla skrev 2009-01-26 22:51:30 följande:
    Hmm...vi har haft och har en del NS. Baggy raw vet jag inte men har haft raw red samt baggy XL.
    Ja, jag åkte slalom några få ggr när jag växte upp men när jag provade telisar blev det plötsligt några veckors åkning om året. Sista åren har vi knappt åkt något men nuär pojkarna stora nog att hänga med så nu blir det mer. Men till Storhogna åker bara jag och maken
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12