Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Usch, nu har jag proppat i mig en massa nachochips.. Kommer inte kunna sova med full mage Det blir botgöring imorgon med ett långlöppass

• isold2003

Nu ska jag avsluta min monolog och hoppa i säng Shoppa väl!

• isold2003

Kikar in en snabbis från jobbet Generad Väntar på samtal från Okidoki om allt jag ville ha fanns att beställa, spännande!

Emmsan skrev 2009-01-26 11:15:11 följande:
    nååågon som köpt tröjor på molo pojk denna våren är lite kluven ang stl???
    Jag tycker att de är som höstens storleksmässigt. Har juniorstrolekar.
  • isold2003
    havsvind skrev 2009-01-26 11:17:12 följande:
    Hihi, jag tvättar ju inte enbart Katvig i Grumme utan all min tvätt. Behåller färger på plagg utmärkt! Många ggr när det beskrivs här i tråden att vissa plagg tappar i färg så upplever inte jag det så.
    Det låter som värt att prova, ska köpa det nästa gång jag handlar.
  • isold2003
    Emmsan skrev 2009-01-26 11:10:14 följande:
    shop.verashus.se/collections/molo/products/mo...vill såååågärna haaaaaaa men visst är det hutlöst dyrt
    Den är superfin! Älskar de turkosa kantbanden i komb med stjärnärmarna. Är eg inte jätteförtjust i bilarna men resten av tröjan väger upp det
  • isold2003
    Myggis skrev 2009-01-26 11:59:20 följande:
    Hmmm, vad göra???Jag beställde några plagg från en webbshop och fick dem förra veckan. Idag kom samma paket igen med samma kläder... Valde förskottsbetalning och har betalt in pengarna en gång. VAD ska jag göra?
    Självklart kontakta dem och berätta så att de kan stå för returfrakten.
  • isold2003

God kväll! Som vanligt superfina barn i bildtråden! Jag är shoppingsugen!! Farligt när man känner sig spendersam OCH precis fått lön Extra trevlig lön denna månad med retroaktiv löneförhöjning Det blir nog lite mer Molo innan veckan är slut Väntas nytt Katvig in idag eller?

• isold2003

Jen80, har du tips om några snygga byxor? Utebyxor, inga mjukvarianter.

• isold2003
    Jen80 skrev 2009-01-26 20:29:04 följande:
    Åh, man kanske ska lägga ut sin där. Är inte riktigt säker på om Ilon ska ha sin. Hade velat ha den lite större på Ilon, men ska prova den igen... Har lite auktioner som går ut snart och önskar de höjs lite snart. Behöver verkligen pengar! Tradera känns trögt nu eller??
    Jag har avslut ikväll, får svara sen om jag blev nöjd eller inte Lite klantigt sålde jag ett billinne Molo på köp nu för 120 och ser andra på T som är uppe över 200
  • isold2003
    Incommunicado skrev 2009-01-26 20:42:00 följande:
    Jen80 heter jag ju inte men Nova Star jeans tycker jag är fint o ganska praktiskt. Nu ska jag hem har precis avklarat min 13 tim arbetsdag, lite shopping från (av er) dissade ESl blev det, jag gillar en del av grejerna, köpte två tshirtar tidigare ikväll. vi ses!
    Tack men stora killen passar inte i Nova stars jeans. Han är en smalis och det blir så mkt rynk i midjan. Jag dissar inte ESL, tycker de är jättefina! Du får visa bild i bldtråden sn på din sötnos i tröjorna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12