Slängde in en helt OT bild i BT men behöver verkligen ert stls råd. har ringt typ till halva sverige efter en skinnjacka ifrån lindex eller hm men nu sprang jag på en idag inne på lindex fast i stl 122 alltså en stoor stl men ser den verkligen såstor ut ??
Lite stor ser den ut men om hon inte tycker att den är för stor så funkar det ju alldeles utmärkt. Så tuff jacka!
nikki2006 skrev 2009-01-26 20:51:57 följande:
god natt vänner, nu skall jag o Nikki gå och mysa i sängen. Finns inget gosigare än sina barn( ja kanske att gosa med gubben )
Tack jo som sagt hon har ju 104 annars så det är ju ett stoort gap men hon blev så lycklig när hon fick prova den så jag hade inte hjärta att inte köpa den.
hillooo? är det någon som vet vad odd molly stl 4 motsvarar. Jag har 46 på överkroppen, kan jag då ha stl 4?
Jag har ingen aning heller tyvärr. Jag har strl 38 på överkroppen och strl 2 sitter bra på mig, det är det enda jag vet om Odd Molly. Har bara provat plagg, äger inga.
Hmm ni verkar eniga Nej några linnen har vi inte än. Är sugen på det regnbågsrandiga med stars på ryggen! Vet inte om jag ska ta 98 eller 92 dock...
Gå upp minst en strl på Molos linnen. O har 104 på linnen, han har 98 på Molotröjor och de tröjorna är fortfarande stora till honom medan linnena sitter perfekt.
Japp, bara att shoppa Nu får du tipsa mig om något i gengäld, jag är också shoppingsugen Spacetröjan som jag blev inspirerad av dig att köpa förra veckan är förhoppningsvis på väg. Men vad ska pojkarna få mer? Eller ska jag kanske vänta på lite anra kollektioner