Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-01-20 21:44:09 följande:
    Rea har de till 70% på minishop i göteborg! Någon som varit där nyligen? Värt att skicka mamma?
    Oj !!!! Jag ska till Gbg i helgen, hoppas inte hela butiken är länsad då
    Underbara älskade barn
  • loveliva

trunken -- rean var i mellandagarna, var helt rensat häromdagen, så det är nog inte mycket att hurra för...

Underbara älskade barn
  • loveliva

Hej !!!

Finns det några kuliga nyheter idag? Småfolk? Mitt konto säger att jag får handla, så nu är jag sugen

Idag har jag suttit stilla i hela 2 timmar Förvånad Hos frisören Sååå skönt att bara bli ompysslad och snygg i håret.

Underbara älskade barn
  • loveliva

Hej

Här är det storshopping ser jag Härligt !!!

Nikki -- Fiiin shopping !!!!!

Underbara älskade barn
  • loveliva
    Önskar er alla en fin helg !!!!!

Vet inte om jag hinner hänga här ikväll. Ska till Göteborg i morgon med en kompis, så måste packa lite i reklampauserna i Let´s Dance
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    lillronya skrev 2009-01-23 17:00:55 följande:
    Ha det så kul!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-23 17:01:03 följande:
    Å va roligt!! Ha det så skojsigt!!
    Det ska jag absolut ha !! Bara ta det lugnt, shoppa, umgås och framför allt fika & äta läääänge utan att resa sig Och sooooovmorgon.
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-23 17:06:44 följande:
    Sååååååva e underbart Hoppas ni får bra väder, lite sol och snö typ skulle väl va mysigt
    Fina Ida i vintervädret !!  Vi har ingen snö här, inte ens en flinga.
    SmillaMilla skrev 2009-01-23 17:05:41 följande:
    Loveliva: ja du hade ju också fin shopping i bt!
    Tack ! Jag ÄLSKAR de rosa/vita ränderna med grön kant
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2009-01-23 17:06:12 följande:
    Hej flickor! Nu har jag orkat släpa mig iväg till mataffären. RÅååkade visst slinka inom vår Molo butik.... det rååkade slinka ner ett par URsnygga hängslebyxor som fick följa med hem (För visst kan man kalla det för "råkade" när hon fick gå ut på lagret och hämta... Viiist???)Å sen kommer jag hem och in på fl och då har smutronhjärta tipsat om Ej Sikke Lej hängslebyxor på sweetfunky på rea... Så ops då. Dom fick med flytta hit.Nu MÅSTE jag sluta shoppa!!!!
    Åhh är det hängslebyxorna med stjärnorna ? De är såååå fina.
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    maugu skrev 2009-01-23 17:21:01 följande:
    Ett litet tips från Danefae:www.mammashop.se/product.asp?product=7434  dessa bodies är av den superbästaste kvalité..finns hos sweetfunky för 113:- st + 20% xtra om man uppger slutrea. Dvs Sweetfunky har 20% xtra på all rea..Finns även blå body för pojkar med Viking på i stk 92..
    Åhhh vi som har hästar då MÅSTE ju Hilda ha en sådan Fiiiiin !!!
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    maugu skrev 2009-01-23 17:21:01 följande:
    Ett litet tips från Danefae:www.mammashop.se/product.asp?product=7434  dessa bodies är av den superbästaste kvalité..finns hos sweetfunky för 113:- st + 20% xtra om man uppger slutrea. Dvs Sweetfunky har 20% xtra på all rea..Finns även blå body för pojkar med Viking på i stk 92..
    Vet du hur bodysarna är i storlek ???
    Underbara älskade barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12