Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hej !!

Hoppas ni alla mår bra !?

Här mår vi INTE bra Melker & Hilda har bronkit och Melker har dessutom dubbelsidig öroninflammation. Jag har öroninflammation på ett öra och stämbandsinfektion. Love har ögoninflammation på båda ögonen och mannen har precis blivit fri från bihålsinflammation. Huaaaaa........behöver jag säga mer.....kylskåpet fullt med pencilliner och hostmediciner...

Nu BEHÖVER jag shoppa !!!!! Kommer Katvig denna veckan tro ???

Underbara älskade barn
  • loveliva
    Zvartaliljan skrev 2009-01-26 18:32:23 följande:
    men fyyy det där lät inte roligt Krya på er!Inget nytt katvig men massa fint ej sikke lej på funkybaby
    Tack ! Det ska vi verkligen försöka göra
    Nja, är inte såå förtjust i ej sikke lej  *väntar otåligt på katvig*
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    isako skrev 2009-01-26 18:38:00 följande:
    Nämen stackare!!! Krya på er!
    Tack snälla du
    Söta Miriam i bt !!!!! Tur hon har en storebror som kan vakta denna vackra dam
    Zvartaliljan skrev 2009-01-26 18:39:10 följande:
    jag gillade bondgårdsklänningen jättemycket men Maia passar mycket bättre i färgglada kläder så jag hoppar nog över den...
    Jo, den är fin men som du säger är den färglös, inget för Hilda heller. Har ni kommit till rätta hemma i huset nu efter semestern ?
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Blev visst en snabbis in här, dags att lägga barnen.

Underbara älskade barn
  • loveliva

Hej på er

Long time no see, saknat er

Nu är vi nästan friska hela familjen, så skönt !!

Fiiiiiiiiina barn och kläder i bt

Underbara älskade barn
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2009-01-30 18:46:08 följande:
    Jag hade hoppats på att jag inte ville ha ngt... Men det sprack
    Ja, vi har verkligen varit däckade Hemlis Hilda & Melker har bronkit och dubbelsidig öroninflammation. Love dubbel ögoninflammation, mannen bihålsinflammation och jag stämbandsinfektion och öroninflammation. Allt orsakat av samma virus .....Kul vecka det varit ....

Men nu är vi nästan friska och på söndag fyller Hildisen 1 ÅR !!!!
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    isako skrev 2009-01-30 18:50:14 följande:
    hahaha I know the feeling. Måtte dom inte komma ut med ngt mer nu för nu har jag nästan Fått handbojjor av gubben hahahah
    Ska inte söta Miriam ha lite fina Meandi-klänningar ?
    Min lista är lååång
    SmillaMilla skrev 2009-01-30 18:49:52 följande:
    Åhhh hjälp! Skickar en stor krya på er kram och ett grattis till Hilda om jag glömmer på söndag
    Tack
    isako skrev 2009-01-30 18:50:44 följande:
    Men guuud!!! Krya på er!
    Tack
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-30 18:52:26 följande:
    nej shit pomfritt sicken jäkla otur Eftersom jag har minne som en guldfisk  så säger jag Grattis i förskott till söta Hilda Go kväll gänget
    Ja men tur i oturen så har alla varit sjuka samtidigt. SKulle tagit låååång tid annars om vi hade haft en vecka var

Go kväll

Jag ska bara stoppa barnen i säng så jag är redo för Let´s dance och hinner hänga här en stund innan. Brb
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    isako skrev 2009-01-30 19:01:06 följande:
    nej jag hittade faktiskt inga som jag gillade plus att jag är GRYMT besviken på deras kvalité nu på sista tiden... Har dock en liten godbit som kommer fram snart hoppas jag ( är strlk 74/80 ) Molntröjan med rödo vit prickiga fickor. Lyckades få den absolut sista *kärlek*!!
    Åhh den klänningen har jag liggandes i "växailådan" till Hilda
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    trunken81 skrev 2009-01-30 19:04:40 följande:
    HejFina barn i BTUnderbar kik kid på miloBUBBLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAAAAAAAAAAR HAR DU KÖPT LJUSLILA BYXORNA/SUITEN MED BLOMMOR??????????????????????????????????måste ha måste ha måste ha
    Å VAAR har du hittat alla splashklänningar från Nanoou ????????
    Underbara älskade barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12