Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ängeln83 skrev 2009-01-20 18:37:45 följande:
    Godkväll Här är det babyboom, finns nog många tjuvruvare här Fiiiina Hilda i BT o fin shopping, visst är linnet underbart fint
    Jasså  

Ja, linnet är underbart fint !!! Passar till typ allt ju, blir nog favvislinnet i sommar. Inser att Melker också måste få ett.

Nikki -- Kopparsuiten är såååååå fin KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP !!!!!!!!!
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2009-01-20 18:45:48 följande:
    Jag också...verkar tyvärr som jag köpt det mesta jag vill ha. Nu vill jag ha mer Molo, lila/vita Katvig ränder, blå appleprint stövlar o massa fina Småfolk t-shirts.
    Åhhh kommer det lilavita katvigsar ??? Låter som om jag kommer shoppa många såna
    Underbara älskade barn
  • loveliva

VEM har snott min rosarandiga molosuit i 74 på est ???????????

Underbara älskade barn
  • loveliva
    Buttelina skrev 2009-01-20 18:49:15 följande:
    kolla på katvig.dk de är såååååå läckra!
    Rusar
    nikki2006 skrev 2009-01-20 18:49:10 följande:
    oj då AGGRESSIV NÅGON

De ränderna är såå fina, har bodyn och leggingsen, men vill ha mer Räcka ut tungan
    SmillaMilla skrev 2009-01-20 18:47:52 följande:
    loveliva: supersöt bild på hilda i bt och sååå fin shopping. Vill se bild på hilda i suiten!
    Kommer nog bild i morgon, nu sooover hon
    nikki2006 skrev 2009-01-20 18:47:38 följande:
    jag skall bara sälja lite på T först, sen så...........Lite pank just nu tyvärr. Hur är det annars med dig o de små???
    Jo tack det är väl ganska bra nu. Vi har hela familjen drabbats av denna hemska influensa Melker var dålig i över 1 vecka, och nu har lilla Hilda varit dålig snart 1 vecka också. Ussh värsta som finns när de små kottarna är sjuka, tycker så synd om dem.
    Jag och mannen har också varit sjuka men vi har ju inte "tid" att ligga i sängen en hel dag liksom Så tur det finns Ipren.

Hur har ni det då? Går barnen på dagis nu ?
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Tror ni lilla Hilda kan ha dalmatinleggingsen i 92 ?

Underbara älskade barn
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-20 18:55:20 följande:
    fyyyy!! stackars er   *kryapåerkramar* från oss!!
    Åh tack
    Skickar många goa kryapådigkramar till dig också !!! Hoppas det inte blir långvarit. Det är så obehagligt när man har sådär ont i hela kroppen och alldeles öm
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Buttelina skrev 2009-01-20 18:57:11 följande:
    nä det tror jag inte
    Nä, för långa kanske ? Eller alldeles säkert
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2009-01-20 18:57:42 följande:
    Jupp, Liam ska absolut ha lila/vitt linne.
    Fasen vad nyfiiiiiken jag blev nu Undra VEM som tjuvruvar Fundersam Måste klura ut
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Stormis skrev 2009-01-20 19:25:14 följande:
    Hello alles!Spanade in BomBom i Malmö idag. Massa fint och massor av bra reasaker för mig i stl 80, dessvärre hade jag redan de flesta grejer (köpta på sämre rea *irriterande*), men jag fick lite ångest i bilen hem över en Katvig klänning. Åhhh, varför köpte jag inte den!!!Ot-fråga:Hur funkar bussgods. Väntar på en cykel som skickades i torsdags. Har inte hört nåt. Ringer de eller skickar avi eller vad? Nån som kanske vet?
    Har de ditt nummer brukar de ringa eller skicka sms
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Buttelina skrev 2009-01-20 19:39:46 följande:
    jaaa jag måste klämma ner lillebror i en lila/vit suit. och isabel ska få lila velourisar, lila/vit velourisar, lila/vit velourklänning och lila miniapple leggings och tröja
    Vet man när Katvig kommer till Sverige?
    Underbara älskade barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12