Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Helle skrev 2009-01-14 19:11:26 följande:
    Vilken är det? Den med mamutten? Det är i a f sååå fin live. Min son vill bara ha den
    Nä en turkos randig tröja.
  • SmillaMilla
    isako skrev 2009-01-14 19:13:53 följande:
    Jag har tur med Isak.. han accepterar sin knäppa mamma
    Åhhh vad kul det hade varit med enkla barn Men sonen fick precis titta igeneom llm´s sortiment med nya molosar. Han gillade faktsit stjärnlinnena Och tröja med hangarflyg o godiströjan ville han jättegärna ha. men man måste fråga innan, annars kan det bli väldigt fel.
  • SmillaMilla
    FlowerPowerMama skrev 2009-01-14 19:43:59 följande:
    Hej allesammans!Fiiiina barn och kläder i BT! Har varit borta ett par dagar då vi äntligen flyttat, internet kom igång imorse och för att stilla Molo-begäret lite fick jag shoppa via mobilen.  Blev dalmatinerleggings till båda barnen, dalmatiner med gul knapp och fjärilsleggings. Vill ha massor mer men hittar inga i rätt storlekar såklart...*suck*Har ägnat halva dagen åt att fixa med Tradera också, och snart ska jag släppa lös lite kläder där i hopp om nya shoppingpengar!
    ha ha härligt.

vi är många som sitter med tradera nu förstår jag.
  • SmillaMilla

Nåfon som har en fleece jacka från småfolk? Hur är de i stl? Min lokala butik har en i stl 98. Men jag kan inte få ur den ur huvudet. Den är ju sååå fin. Men kanske jätte stor till Svea?

• SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-01-15 11:21:33 följande:
    hade jag köpt en till lillebror så hade jag tagit 98/104 för jag tycker de är lite små
    Åhhh tack! då skall jag in o testa i dag. Tack. Det är ju såå himla jobbigt när man fastanr för något sådär
  • SmillaMilla
    LA Woman skrev 2009-01-15 11:38:56 följande:
    Oki, då har jag tyvärr ingen koll på storleken heller....
    tack i alla fall
  • SmillaMilla

Alltså jag tror att jag har fått fel byxa från batinki.

Den orange randiga (som finns i bt). Dessa har lååång mudd, längre än de andra vi har i samma modell. Kan dessa vara från junior?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12