Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

JuliaochNelly skrev 2009-01-15 11:55:33 följande:
    hej hej uaah mig idag är en riktig skit dag magkattar på hög nivå & griniga barn nää tur pappa kommer hem i morgon....någon som bor i sthlm som är inne ?
    Åhhh fy stackare!!! Krya på dig!
  • SmillaMilla
    melizza skrev 2009-01-15 11:57:01 följande:
    jag har shoppat hittills:pärlplatt volangklänningpärlplatt leggingsdalmatiner byxor med mudd 92dalmatiner tightsdalmatiner linnevill ha:butterfly leggingsbutterfly volang klänningbutterfly linnerainbow linnerainbow byxordalmatiner tröja med gulabubbelärmarstars linne med rainbow bakdet kommer säkert mer sen när resten av kollektionen kommer utshit vad dyrt detta blir.....ja ja får sälja som en galning på T
    Åhhh vilken bra smak du har!
  • SmillaMilla
    melizza skrev 2009-01-15 11:57:01 följande:
    jag har shoppat hittills:pärlplatt volangklänningpärlplatt leggingsdalmatiner byxor med mudd 92dalmatiner tightsdalmatiner linnevill ha:butterfly leggingsbutterfly volang klänningbutterfly linnerainbow linnerainbow byxordalmatiner tröja med gulabubbelärmarstars linne med rainbow bakdet kommer säkert mer sen när resten av kollektionen kommer utshit vad dyrt detta blir.....ja ja får sälja som en galning på T
    Föresten jag beställde precis lite volang kjolar på hm, som jag tror kommer att passa superfint till både dalmatiner o pärlplatta. Köpte grön o gul. Kostade 5 e. Så superbilligt ju.
  • SmillaMilla
    melizza skrev 2009-01-15 12:03:59 följande:
    Smillamilla: Dem byxorna har långa muddar i jr storlekarna men korta muddar i baby storlekarna.....du har nog fått jr
    Okej! Tack! Inte för att det spelade någon roll, för dessa var ju mycket snyggare Men de borde kanske ha varit dyrare.
  • SmillaMilla

Åhhh nu har jag bestämt mig. Jag skall ha:

molos dalmatin tröja med stjärnor
    dalmatiner leggins

Visst blir det fint! Och en jeans kjol eller gul o gröna kjolar från hm.

• SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2009-01-15 20:59:38 följande:
    SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPPER FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINT
    Åhhh det låter bra

Har ju lagt ut massa på tradera så för bara jobbet är jag värd detta tycker jag
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2009-01-15 21:00:41 följande:
    Ja tänk MOLO!!!
    ha ha ja de är ju sjukt bra betalt för dem på tradera
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2009-01-15 21:29:17 följande:
    249 kr
    oj var det så lite. Alltså de gröna med flodhästar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12