Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2009-01-17 19:23:13 följande:
    Fin!!
    ja men visst är den. Dålig bild dock, men klänningen är fiiin!
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2009-01-17 19:32:10 följande:
    Kanske jag kan skapa ny trend?????
    ha ha säkert någon pappa som gjort det misstaget också Skrattande
  • SmillaMilla
    trunken81 skrev 2009-01-17 19:34:04 följande:
    Hej!Guuuuuuuuuud vad fin kopptröjan är...massa fint i BT...Lillronya - vilken spänning framför tvn! så sööta!
    Ja kopparna måste vi ha här också. Sååå fina ju!
  • SmillaMilla

Alltså jag är så himla lycklig. Slapp frakten när jag beställde nya molosar från mysgrodan. Brukar ju få betala massor trots att de bara sätter en bråkdel av det i porto som jag betalt. Och nu behövde jag inte betala något. Sååå glad!

• SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2009-01-17 19:41:47 följande:
    GRATTIS
    hihi tack, löjligt att man är så glad för sådana saker, men så kul med en bra webshopp
  • SmillaMilla

God morgon.

Eller god o god, ser att min bild finns med i en annas kvinnas blogg. Varför måste hon vara inne o ta våra bilder? Blir lite lättt iriterrad. Skall genast skriva en kommentar.

• SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2009-01-18 07:31:03 följande:
    God morgon. Eller god o god, ser att min bild finns med i en annas kvinnas blogg. Varför måste hon vara inne o ta våra bilder? Blir lite lättt iriterrad. Skall genast skriva en kommentar.
    Gahhh jag kan ju inte skriva en kommentar. Har ju inget google konto. Någon som har?
  • SmillaMilla
    philmKarin skrev 2009-01-18 08:35:04 följande:
    Hej!Kolla på tv4 - apan har ju MOLO-tröja på sig (eller?)
    Snyggt! Och många av barnen som dansade hade ju danskt på sig
  • SmillaMilla
    philmKarin skrev 2009-01-18 08:46:51 följande:
    Det har du rätt i... sitter och kollar på storbildsprojektorn på jobbet så det är ganska grynigt . Man ser ju ingen tryckknapp i halslinningen heller som det borde varit på babytröjan.
    Hmmm vad jobbar du med? Låter lite roligt att du ser på barnprogram på storbildsprojektor
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12