Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Åhhh jag måste rensa ut sveas gaderob lite (eller mycket), får knappt plats med kläderna, men vet verkligen inte vad jag skall göra mig av med. Åhhh vad det är svårt.

Hur väljer man?

• SmillaMilla
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-16 11:40:26 följande:
    SmillaMilla skrev 2009-01-16 11:35:57 följande: Gör som jag, bytte från byrån till stor garderob och nu går det in ännu mer
    ha ha men hon har en stoooooor byrå. Går inte att ha större
  • SmillaMilla

Måste berömma MYSGRODAN. Det är den bästa shop jag någonsin handlat från. Sååå himla bra servic! Så rekomenderar er värkligen att handla därifrån!

• SmillaMilla

Tjolla: Vad koller det för vindbyxor o jacka?

MAT anorak vad är det. Nu tror jag att jag missat något jag inte vill missa!

• SmillaMilla
    Emmsan skrev 2009-01-17 18:19:49 följande:
    behöver matchnings hjälp :) köpte hem den gröna tröjan med vita stars nu har dock inte fått hem den .. funderade först på stars byxorna till men min man tycker det blir lite pyjamas varning .. såå vad kan man ha till??? förts va ju helröda byxor till solklart men nu är ju inte kantbanden röda utan orange  hmmm hjälp??
    jeans är väll snyggt till!
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 18:24:30 följande:
    MAT är MiniATure
    ha ha ja då hänger jag med, tänkte direkt på molo mat tryck lite mycket molo just nu kanske

men skall molo komma med vår ytterkläder?
  • SmillaMilla
    Emmsan skrev 2009-01-17 18:24:49 följande:
    ¨åhh vi använder inte jeans han ska va bebis lääänge så jag e lite anti jeans än hahaha
    ja jag förstår dig. då vet jag faktiskt inte.
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2009-01-17 18:27:29 följande:
    Mäh jeans är väl ett måste i varje människas garderob.? Så olika det kan vara. Mina har haft jeans från början. Men om kanten är orange kanske orange byxor passar till?
    Svea har bara ett par jeans o de har hon använt en gång så de borde åka ut för de används inte. ns har hon haft ett par men hon är för rund för dem.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 18:35:32 följande:
    Dagens lilla hopping i bildis hi hi.. Ja det snurrar ju bara Molo just nu så det är förståeligt Ja nån jacka kommer dom väl med tror jag!?
    Åhhh det låter bra

Super fin shopping i bt! De där råsa byxorna var ju alldeles underbara!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12