Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-01-17 18:36:48 följande:
    Det där är en ständig diskussion här hemma. Jag själv ha alltid jeans. Lider mycket när jag inte kunnat ha jeans, som när man är tokgravid mitt i sommaren och så. Alltså har jag alltid klätt barnen i jeans eller klänning, förstås på tjejerna.Så bor jag då ihop med en mysråtta som fullkomligt älskar sina mysbrallor.Han tycker ju naturligtvis att barnen ska ha mysbrallor. Så de har några mysbrallor med, men mest jeans.Synd att man är så gammal att man inte har älsdta barnens foton på datorn. Stora tjejen fick sina första jeans på vägen hem från BB.
    ha ha ja så kan det också vara.

Jag älskar jenas till mig (och sambon) men till barnen har jag panik över att det skall klämma på deras magar. Svea är ju rund o då går det knappt att få på jeans och anton är så tunn så jeansen bara halar ner (de enda byxor han kan ha är nova star, så han har många). Så till svea mest velour o till anton mest ns.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 18:37:39 följande:
    Ja dom rååååsa e sååå himla söta!! Så fin råååsa färg e de Fina Svea i bildis
    Men vad har man till?

Tack
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 18:41:56 följande:
    Antingen tunikan som finns i samma prickar med gröna kanter, eller vadsomhelst går ju   Något svart skulle va en snygg brytning annars  härligt med det riktigt krämigt ljusa med kolsvart *mums*
    hm ja med samma prickar o grötn lät snyggt. Svart vill jag inte ha.
    lillronya skrev 2009-01-17 18:42:01 följande:
    Men kan inte Svea ha de nya NS-jeansen som är lite större?Äh det är så bra när man hittar sina favvosar till barnen. Bra att det finns alla möjliga snygga kläder för alla  smaker!

Åhhh jeans klänning lät riktigt snyggt. Hon kunde inte ha de där med rött, raw denim eller vad de heter, får inte upp dem över rumpan

• SmillaMilla

Hur tycker ni att det går på tradera?

Jag är lite orolig för mina auktioner Eller ja alla utom en

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2009-01-17 18:51:18 följande:
    Vad trist då. Riktigt go rundis då. Äh hon är ju tjej. Hon slipper jeansen. Hon kan ha jeansklänning istället. Anjelin hade en perfekt som passade till allt. Tyvärr är den för liten nu...
    Ja jeans klänning älskar jag. Svea har en underbar från name it som är såå fin. Perfekt utanför suitar. Hmmm fanns det inte en molo suit i de där råsa prickarna?
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2009-01-17 18:53:43 följande:
    De jag har bud på går det bra för, men de som inte har bud händer det ju nada med... Trodde det skulle börja röra sej på de med idag, men icke...Står du med i buttes nicklista?
    Okej, men då går det bra för vissa i alla fall

Ja jag TROR jag står med hos butte.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 18:54:11 följande:
    Tycker det går helt oki   Vissa går kanonbra och vissa lite sämre, men i det stora hela ligger dom ungefär där jag tänkt mig!
    Åhhh det låter ju lovande. Mina har ju många dagar på sig så det kanske går upp mer i slutet som det brukar.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 18:56:50 följande:
    Å jag letar jeansklänning jag åxå!! Å jag hitter ingen som jag gillar riktigt  Va så nöjd med vår FIX men den är såld och för liten *måste ha ny*
    Hittade ingen bild på den svea har men den är såå fin. En name it. Köpte den på åhlens i stockholm för några månader sedan.
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2009-01-17 18:57:26 följande:
    Då ska jag smita och kolla. Jag står inte med i buttes lista men mitt nick är inte svårt att lista ut.
    ha ha måste kolla om jag står med och dej
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12