• Myggis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

jacao skrev 2009-02-06 18:09:48 följande:

Har du Plus?Funkade inte för mig förut heller men nu när jag har plus så funkar det kanon
    Aha, så är det nog!
    Nej, har inte plus. Men ska nog skaffa det! Tack!
  • Myggis

Duntoffla skrev 2009-02-06 22:20:50 följande:

Jo DET vet jag men jag menar vad heter det när man liksom slår iväg själva klotet? Oavsett om man får strike eller inte?
    Slag. Min sambo spelar på elitnivå...
  • Myggis

Emmsan skrev 2009-02-06 22:32:18 följande:

hah va det såå enkelt???;)
    Ja, jag har inte hört nåt annat.
  • Myggis

God kväll!

Lite nytt Småfolk på Ajabaja såg jag. Men det kanske ni redan vet, jag har inte läst ikapp idag.

• Myggis

gosmamman skrev 2009-02-07 22:05:57 följande:

När ni ändå talar om NS, skulle det inte komma jeans till vuxna också?
    Åh, det skulle jag vilja ha. Undrar vad ett par jeans till vuxna skulle kosta...
  • Myggis

jojoa75 skrev 2009-02-07 22:11:41 följande:

Jaha.... då kan ni beskåda eländet i mitt bg... Ignorera dåliga foton, hatar att vara med på bild plus att jag storstädat idag så ja.. Inte så upplagd för att smila upp mig O blir aldrig bra på bild, MEN det var ju inte därför jag skulle fotas heller..Har låst den mappen, har lagt till pölsekäringar i adressboken så att ni kan få se..Gillar inte alls glasögon o har inte riktigt förlikat mig med att jag måste ha, använder linser ofta, men inte alltid. Använder glasögonen hemma när jag sitter här, tittar på tv, kör bil o ALLTID när jag jobbar (annars kan jag inte se vad det larmar för på monitorn, ganska bra att veta ). Måste ha uppsatt hår på jobb, lite slätare blir det om man inte bara slänger upp det som jag gjorde nu , men jag tog ett sånt foto oxå per båge så att man ser om jag passar i uppsatt hår med de bågarna.Fem olika bågar, pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis HJÄLP mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KAN inte bestämma mig!
    Får jag också vara med och välja.....
  • Myggis

Jojoa - Jag röstar på nr 3 eller 4. Svårt att välja mellan dem. Skulle gärna sett från sidan också. Men absolut inte nr 2 tycker jag.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12