• Myggis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-02-05 16:22:49 följande:

men det vågar du! vår i 86/92 passar.
    Vilken randiga från i våras? (läser ikapp lite...)
  • Myggis

Tjollabolla skrev 2009-02-05 19:09:29 följande:

Denna
    Tack! Jättefin!
  • Myggis

Buttelina skrev 2009-02-05 19:10:37 följande:

ville inte du ha småfolks nya gröna aptröja? den har ju kommit nu
    Jooo... men nu är jag inte lika säker!
    Får nog begränsa småfolkströjorna för jag tröttnar på dem så snabbt. Men den med sniglar har jag bestämt mig för i alla fall!

Just nu har jag snöat in på Kik Kid. Måste köpa den lila frottédressen också!
  • Myggis

Smultronhjärta skrev 2009-02-05 19:12:41 följande:

Av med hela
    Aha! Jag slog till nu i alla fall. Jag beställde ju den på Poppilopps rea men den var SLUT.
  • Myggis

Nogula skrev 2009-02-05 19:15:55 följande:

det är alltså inte bara jag som tröttnar på småfolks tröjor.Det finns hur många som helst som jag bara älskar från första början, men sen falnar intresset ganska fort Den enda jag har tyckt varit fin länge är kotröjan.
    Ja, precis så är det! Trist att man tröttnar så fort. I vår ska jag bara köpa ett par stycken av de nya och sedan gå lös på lagersalgen.
  • Myggis

Smultronhjärta skrev 2009-02-05 19:17:42 följande:

Jag köpte sonens på Poppens rea
    Jo tack, jag vet...
  • Myggis

Nogula skrev 2009-02-05 19:19:25 följande:

Ja, de är bra att köpa på rea Då kan man använda dem några gånger till man tröttnat och sen sälja dem för samma pris som man köpte dem för
    Japp, i höstas köpte jag 3-4 stycken som vi aldrig hann använda. Sedan tröttnade jag på dem. Sålde dem på Tradera för cirka 80-100 kr mer än vad jag gav för dem.
  • Myggis

SmillaMilla skrev 2009-02-05 19:39:05 följande:

hmm hittade ett småfolks plagg som är ett måste. Tröjan med apor o bananer Vad tycker ni om den?
    Jag gillade den direkt jag såg den! Men nu tvekar jag om vi ska köpa eller inte... Tror jag kommer trötta fort på den. Men fin är den!
  • Myggis

Preggi skrev 2009-02-05 21:28:01 följande:

Godkväll tjejer! Shoppas det nåt? Några nyheter? Jag har inte alls hängt med på sista tiden.. Våra barn är sjuka fortfarande/igen. Jag försöker visst slå världsrekord i vab.
    Hej, hej!

Jag shoppar inget... eller en liten velourdress blev det från T ikväll.

Lite nytt Småfolk har kommit... och så fina Kik Kid ju...

Tråkigt att barnen är sjuka!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12